Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 09:58Lucas-> shame on you!!
...skulle inte vi snygga brudar här duga alltså 🙁
Lucas-> shame on you!!
...skulle inte vi snygga brudar här duga alltså 🙁
Quote from ellen olsson on 24 August 2010, 09:58Micke: Den där raden för Göteborg kan du nog återanvända nästan alla dagar...
Du behöver bara ändra lite på temperaturspannet.
Micke: Den där raden för Göteborg kan du nog återanvända nästan alla dagar...
Du behöver bara ändra lite på temperaturspannet.
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 10:04Lucas >> Flickor som inte ens har gått ut skolan är för små !!!! *ryser*
Margareta >> Inga problem ! Idag så blir det nånting med hjortfilé eller rådjurssadel. Passar det damen ?
Fredrik >> Inga problem !! Måste säga att jag _nästan_ lider med dig.
Lucas >> Flickor som inte ens har gått ut skolan är för små !!!! *ryser*
Margareta >> Inga problem ! Idag så blir det nånting med hjortfilé eller rådjurssadel. Passar det damen ?
Fredrik >> Inga problem !! Måste säga att jag _nästan_ lider med dig.
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 10:16Micke>> Det blir perfekt helt enkelt...jag fixar ett bra rödtjut!! 😉
Micke>> Det blir perfekt helt enkelt...jag fixar ett bra rödtjut!! 😉
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 10:24Margareta >> Då är du mer än välkommen hem efter 18. Då kommer maten att vara klar.
Margareta >> Då är du mer än välkommen hem efter 18. Då kommer maten att vara klar.
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 10:31...ja tyvärr blir det lååångt efter sex.... 😉
...jag kommer jobba till minst 21... möten du vet blablabla..osså lite blabla... 🙂 men sen.. 😉 kan du vänta med maten?? 😀
...ja tyvärr blir det lååångt efter sex.... 😉
...jag kommer jobba till minst 21... möten du vet blablabla..osså lite blabla... 🙂 men sen.. 😉 kan du vänta med maten?? 😀
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 10:35God morgon - my ass! Fy fabian vad jag inte mår bra. Får uppbringa all styrka jag har för att glo på datorn men jag blir överväldigad av tristess av att stirra på sovrumstaket. Kan någon komma ligga bredvid och klappa mig på ryggen, pleeeease? Glass köpte
God morgon - my ass! Fy fabian vad jag inte mår bra. Får uppbringa all styrka jag har för att glo på datorn men jag blir överväldigad av tristess av att stirra på sovrumstaket. Kan någon komma ligga bredvid och klappa mig på ryggen, pleeeease? Glass köpte
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 10:45Katarina >> Ställer gärna upp på att hjälpa dig med glassen 😀
Katarina >> Ställer gärna upp på att hjälpa dig med glassen 😀
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 10:47Margareta >> Inga problem !! Då hinner jag städa innan. Så vid halv tio eller jag tappa upp ett bad innan ?
Margareta >> Inga problem !! Då hinner jag städa innan. Så vid halv tio eller jag tappa upp ett bad innan ?
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 10:47Micke, du rör inte min glass! *ställer mig och barrikaderar frysen* :@
Micke, du rör inte min glass! *ställer mig och barrikaderar frysen* :@