Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Katarina >> Tror du att du skulle kunna hindra mig ?? 😀 😉 Bara ett tag om din midja så kan jag lyfta dig åt sidan så är den MIN MIN MIN bara MIN (H:)

Ja, en tioåring skulle nog kunna putta omkull mig i det här läget. BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-sleep024.gif
Börjar känna mig väldigt informerad - har tittat på SVT Forum hela förmiddagen. Det är ju röstardags snart!

Micke>>...mmm bad gillar vi 😉 ... men jag kommer vara vrål hungrig så badet får nog vänta 🙂

katarina >> Byt kanal på en gång !!!!! Titta på Jerry Springer, Dr Phil eller något annat seriöst program istället

Margareta >> Då är allt klart till 2130, och det blir rött till maten så kan jag servera dig skumpan till badet.. Bättre ?

God Morgon !!

På med solbrillorna, för här kommer dagens soliga rapport (H)

Eskilstuna: Molnigt 13-17 grader
Borås: Regn 13-15 grader
Falun: Molnigt med lätt nederbörd på eftermiddagen 11-17 grader
Frölunda: Regn fram till ikväll 11-13 grader
Geneve:

Gomorron.... *gäsp*

Det regnar på tvären. Tur att jag hittade regnkläder till lillan till slut. Och jag fick vinterkänsla. Fick ta på mig mina tjocka tights. 😉 Bye bye sommaren.

Micke: Idag är sista dagen du får kaffe om du inte börjar fixa fram lite trevligt väder här med. 🙁

Snuskis >> Nu vet jag i alla fall att det inte är Fredrik som är skyldig till vädret ni har 😉 då han idag är på väg till Geneve

Lucas >> Tro mig jag gör mitt bästa !! Vill ju inte göra dig ledsen när du förser mig med så gott kaffe och andra vackra saker att se på .

*Nina... har du hittat kofoten än ... ? *

Du får iaf fixa fint tills kvällen 😉