Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 07:56Lucas >> Boka inte in något innan 17 bara 😀 Kan hända att det kommer ett litet duggregn vi 20-22 men det är ju bara skönt men annars ser det bra ut 🙂
Lucas >> Boka inte in något innan 17 bara 😀 Kan hända att det kommer ett litet duggregn vi 20-22 men det är ju bara skönt men annars ser det bra ut 🙂
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 08:01Innan 17 blir det inget ändå, slutar ju 1630, sen skall jag ju ta mig nånstans med (H:)
Innan 17 blir det inget ändå, slutar ju 1630, sen skall jag ju ta mig nånstans med (H:)
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 08:07Lucas >> Strålande men glöm inte bort att det ska falla lite regn mellan 20-22 kanske en bra orsak till att vara hemma och se en bra film, krypa upp i soffan ... ? 😉
Lucas >> Strålande men glöm inte bort att det ska falla lite regn mellan 20-22 kanske en bra orsak till att vara hemma och se en bra film, krypa upp i soffan ... ? 😉
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 08:17Micke, jag är för trött för att använda kofot.... *gäsp*
Dessutom är jag på dåligt humör igen. (#)
Micke, jag är för trött för att använda kofot.... *gäsp*
Dessutom är jag på dåligt humör igen. (#)
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 08:23God morgon!!
Micke>> blir det grill väder ikväll??
God morgon!!
Micke>> blir det grill väder ikväll??
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 08:25Micke: Får väl föreslå en filt och soffan då 😉
Micke: Får väl föreslå en filt och soffan då 😉
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 08:28Snuskis>> vad har jag gjort nu då ? Jag kan inte rå för vädret. Har provat att dansa på en äng i månskenet men rådjuren skrattade till de svimmade så det fungerar bara som bedövning på dem 😉 (H)
Margareta >> Om du inte har något emot små lokala regn i s
Snuskis>> vad har jag gjort nu då ? Jag kan inte rå för vädret. Har provat att dansa på en äng i månskenet men rådjuren skrattade till de svimmade så det fungerar bara som bedövning på dem 😉 (H)
Margareta >> Om du inte har något emot små lokala regn i s
Quote from ellen olsson on 25 August 2010, 08:29Gomorron! Det kändes ganska rätt att lämna det byiga horistontella regnet i Göteborg för två timmar sedan. Synd bara att man var tvungen att stiga upp så okristligt tidigt!
Gomorron! Det kändes ganska rätt att lämna det byiga horistontella regnet i Göteborg för två timmar sedan. Synd bara att man var tvungen att stiga upp så okristligt tidigt!
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 08:38Micke, jag klagar int epå vädret! Jag är mest fascinerad av att det verkligen blev höst i exakt det ögonblick som jag förutspått.
Shit!! Jag har det! Jag ska bli spåtant! 😀
Micke, jag klagar int epå vädret! Jag är mest fascinerad av att det verkligen blev höst i exakt det ögonblick som jag förutspått.
Shit!! Jag har det! Jag ska bli spåtant! 😀
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 08:40Micke>> får nog bli grillning av... oxfilé .. kan det passa??
Skurar är inget problem jag har ju inglasad altan 🙂
Micke>> får nog bli grillning av... oxfilé .. kan det passa??
Skurar är inget problem jag har ju inglasad altan 🙂