Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 08:51Micke: Kan man? Jag trodde att man fick betala extra för det 😉
Var det förresten inte den här filmen vi var på väg att se men missade på en fb-träff för inte så länge sedan?
Micke: Kan man? Jag trodde att man fick betala extra för det 😉
Var det förresten inte den här filmen vi var på väg att se men missade på en fb-träff för inte så länge sedan?
Quote from Fredric Lagerström on 23 August 2010, 08:52Lucas. Sånt är jobbigt!
Linda: Jag går o hämtar min kopp nr2.nu!
Micke: Nääääää, så kan man ju inte göra 😉
Lucas. Sånt är jobbigt!
Linda: Jag går o hämtar min kopp nr2.nu!
Micke: Nääääää, så kan man ju inte göra 😉
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 08:55Micke, det är lite jobbigt att gå om man sitter i mitten på raden.
Micke, det är lite jobbigt att gå om man sitter i mitten på raden.
Quote from Fredric Lagerström on 23 August 2010, 08:59Javisst! Alla får liksom flytta sej och man stör dem bakom. Herregud, sånt går ju inte för sej. Inte i Sverige iaf 😉
Javisst! Alla får liksom flytta sej och man stör dem bakom. Herregud, sånt går ju inte för sej. Inte i Sverige iaf 😉
Quote from Rasmus Olsson on 23 August 2010, 09:08Med en politiker som är ute i verkligheten halv fem på morgonen, är det lätt inför valet om en månad
BILD:http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs192.ash2/45508_420914557933_594792933_5052498_7578256_n.jpg
Med en politiker som är ute i verkligheten halv fem på morgonen, är det lätt inför valet om en månad
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 09:15Bruse>> Men vad har du gjort med vitbalansen ??? Som han ser ut i ansiktet 😀 😉
Bruse>> Men vad har du gjort med vitbalansen ??? Som han ser ut i ansiktet 😀 😉
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 09:16Han gillar verkligen kollektivtrafiken. Och tänk att han kom upp så tidigt;)
Han gillar verkligen kollektivtrafiken. Och tänk att han kom upp så tidigt;)
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 09:17@ Micke: han ser ut så i verkligheten. Kameran ljuger aldrig.... Eller?
@ Micke: han ser ut så i verkligheten. Kameran ljuger aldrig.... Eller?
Quote from Rasmus Olsson on 23 August 2010, 09:18Micke, jag har lagt ned minimalt med tid på bilderna fn. Ska jobba på det när de ska används på riktigt.
218 bilder blev det imorse!
Micke, jag har lagt ned minimalt med tid på bilderna fn. Ska jobba på det när de ska används på riktigt.
218 bilder blev det imorse!
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 09:21Camilla >> Nja, sanning med en liten twist 😉
Bruse>> Har du inte ett script som gör det åt dig på en gång ?
Camilla >> Nja, sanning med en liten twist 😉
Bruse>> Har du inte ett script som gör det åt dig på en gång ?