Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 11:25Linda >> Oavsett så var det han som förstörde chansen att få åka med till Amsterdam :@
Linda >> Oavsett så var det han som förstörde chansen att få åka med till Amsterdam :@
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 11:28Micke: Ja. Men om du är vig kan du få trängas med Nina i resväskan! 😉
Micke: Ja. Men om du är vig kan du få trängas med Nina i resväskan! 😉
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 11:29Linda >> Spelar nog ingen roll hur vig jag är jag kommer inte att få plats i hennes käft (H)
Linda >> Spelar nog ingen roll hur vig jag är jag kommer inte att få plats i hennes käft (H)
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 11:30Linda, ha det SÅ kul i Amsterdam!
Linda, ha det SÅ kul i Amsterdam!
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 11:31snusk-Micke!
😀
snusk-Micke!
😀
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 11:36Hans >> (H)(H:) jag är oskyldig ... Det var hon som började
Hans >> (H)(H:) jag är oskyldig ... Det var hon som började
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 11:47samma skrot och korn båda två
😀
samma skrot och korn båda två
😀
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 11:49Hacka på Nina ni bara, nu när hon är borta!
*viskar* fast det var rätt kul Micke 😉
Hacka på Nina ni bara, nu när hon är borta!
*viskar* fast det var rätt kul Micke 😉
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 11:53Linda >> (H:)
Linda >> (H:)
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 13:58Hallå!! Jag hörde det där! *tittar strängt på* 😉
Jag har ingen aning om vilken tråd vi är i, men jag har varit hos en sadist. Bara så ni vet. fast han är himla snäll och det blir ju bra efteråt. men det gör förbannat ont under tiden. Och så funderade ja
Hallå!! Jag hörde det där! *tittar strängt på* 😉
Jag har ingen aning om vilken tråd vi är i, men jag har varit hos en sadist. Bara så ni vet. fast han är himla snäll och det blir ju bra efteråt. men det gör förbannat ont under tiden. Och så funderade ja