Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 16:41Jag sitter ofta (typ NU) och rullar tummarna för att ingen skriver nåt varken här eller på det-andra-fb. (#) Visst skulle jag kunna gå å hänga upp tvätten istället, men det är ju så förbannat tråkigt...
*lommar iväg till badrummet*
Jag sitter ofta (typ NU) och rullar tummarna för att ingen skriver nåt varken här eller på det-andra-fb. (#) Visst skulle jag kunna gå å hänga upp tvätten istället, men det är ju så förbannat tråkigt...
*lommar iväg till badrummet*
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 17:22borde ta och traska bort till gymmet..
borde ta och traska bort till gymmet..
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 17:23kunde ju jag har gjort efter att jag gått till vårdcentralen för att lämna tillbaks kryckorna..
kunde ju jag har gjort efter att jag gått till vårdcentralen för att lämna tillbaks kryckorna..
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 17:26Seså. Iväg till gymet med dig!! *puffar på*
Seså. Iväg till gymet med dig!! *puffar på*
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 17:26Helen: har ju helt glömt att fråga... Hur har det blivit med ditt sår på benet? Framgång? Hoppas hoppas hoppas
Helen: har ju helt glömt att fråga... Hur har det blivit med ditt sår på benet? Framgång? Hoppas hoppas hoppas
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 17:32nu så är det sårskorpa på hela såret..!
kryckorna var från när jag vurpade på skidorna i julas..
nu så är det sårskorpa på hela såret..!
kryckorna var från när jag vurpade på skidorna i julas..
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 17:33jag är lite seg...tittar på cyklar..
jag är lite seg...tittar på cyklar..
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 17:36ahh, bra det läker (t+)
Jo, det var ju klart att du vurpade med skidorna - allt eller inget 😉
ahh, bra det läker (t+)
Jo, det var ju klart att du vurpade med skidorna - allt eller inget 😉
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 18:35+1 på Linda om principer!
Nina: Om du sitter och har lite tråkigt på BÅDA fb så kan du ju alltid prova på att sammanfatta senaste dagarna och skriva in det du minns/kommer på i sammanfattningstråden. Det KAN ju faktiskt bli så att du är kvar här när jag
+1 på Linda om principer!
Nina: Om du sitter och har lite tråkigt på BÅDA fb så kan du ju alltid prova på att sammanfatta senaste dagarna och skriva in det du minns/kommer på i sammanfattningstråden. Det KAN ju faktiskt bli så att du är kvar här när jag
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 18:36jaha, jag då??????
jaha, jag då??????