Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 14:37Inte alls godmorgon (heeelt off topic faktiskt), men menar Micke alltså att Nina är galet LITEN i käften eller att han själv är typ tokstor även om han knölar ihop sig allt han kan?
Är du hundra på det? 😉
Inte alls godmorgon (heeelt off topic faktiskt), men menar Micke alltså att Nina är galet LITEN i käften eller att han själv är typ tokstor även om han knölar ihop sig allt han kan?
Är du hundra på det? 😉
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 14:48Nina: Självklart har vi saknat dig!!! Jag saknade dig så mycket att jag gick ut på en promenad och gjorde TÅHÄVNINGAR efteråt (har du gjort dina idag förresten eller är du upptagen med att sortera din kryddhylla? ;))! Till råga på allt håller jag på att b
Nina: Självklart har vi saknat dig!!! Jag saknade dig så mycket att jag gick ut på en promenad och gjorde TÅHÄVNINGAR efteråt (har du gjort dina idag förresten eller är du upptagen med att sortera din kryddhylla? ;))! Till råga på allt håller jag på att b
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 14:55Linda: usch, förkylning är ju inget skoj! Mycket te, honung och lite vila - eller just det, du ska ju iväg till Amsterdam!
*håller tummarna* att det inte blir någon större förkylning!!!!Bra att någon gör tåhävningar iallafall.... 😉
Linda: usch, förkylning är ju inget skoj! Mycket te, honung och lite vila - eller just det, du ska ju iväg till Amsterdam!
*håller tummarna* att det inte blir någon större förkylning!!!!
Bra att någon gör tåhävningar iallafall.... 😉
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 14:58Lina: Ja, jag tyckte också att det var typiskt! Och jag som avhöll mig från att jogga för att inte riskera att bli alltför andfådd 🙁 Nåja, lite solhattsdroppar och mycket sömn i natt kanske gör susen. Får ladda necessären med anti-förkylnings-medel 🙂
Lina: Ja, jag tyckte också att det var typiskt! Och jag som avhöll mig från att jogga för att inte riskera att bli alltför andfådd 🙁 Nåja, lite solhattsdroppar och mycket sömn i natt kanske gör susen. Får ladda necessären med anti-förkylnings-medel 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 15:19Linda, du har ju redan gjort mina tåhävningar. Så då behöver inte jag. 😉 Dumt med förkylning om du ska till Amsterdam. Fast eftersom jag är en riktigt vän som ställer upp, så kan jag åka istället om du inte orkar. (t+)
Förresten har jag varit på b-e-h-a
Linda, du har ju redan gjort mina tåhävningar. Så då behöver inte jag. 😉 Dumt med förkylning om du ska till Amsterdam. Fast eftersom jag är en riktigt vän som ställer upp, så kan jag åka istället om du inte orkar. (t+)
Förresten har jag varit på b-e-h-a
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 16:17Nina: Aha, så jag gör dina tåhävningar och du åker till Amsterdam åt mig...? Schyyysst, du är en riktig kompis! 😉 Ja, det är väl viktigt att kryddorna är snygga?!
Nina: Aha, så jag gör dina tåhävningar och du åker till Amsterdam åt mig...? Schyyysst, du är en riktig kompis! 😉 Ja, det är väl viktigt att kryddorna är snygga?!
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 16:20Visst är jag, Linda. Man kan alltid lita på att jag ställer upp när det behövs. 😉
(Ta nu och regga ett sånt därnt andra-fb. Seså, iväg med dig... 😉
Visst är jag, Linda. Man kan alltid lita på att jag ställer upp när det behövs. 😉
(Ta nu och regga ett sånt därnt andra-fb. Seså, iväg med dig... 😉
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 16:27Nina: Ska JAG regga mig på det-andra-fb? Nä, vill inte, tänker inte *sura á la 4åring*
Nina: Ska JAG regga mig på det-andra-fb? Nä, vill inte, tänker inte *sura á la 4åring*
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 16:30Jag kan göra det ÅT dig, om du är för feg själv. fegis fegis! *räcker ut tungan*
Jag kan göra det ÅT dig, om du är för feg själv. fegis fegis! *räcker ut tungan*
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 16:35Jag är inte feg, det är en fråga om PRINCIPER! Visserligen är principer till för att brytas, men inte än... 😉
EDIT: Räcker det förresten inte med ETT fb att hålla reda på, dygnet har ju bara ett visst antal timmar? (#)
Jag är inte feg, det är en fråga om PRINCIPER! Visserligen är principer till för att brytas, men inte än... 😉
EDIT: Räcker det förresten inte med ETT fb att hålla reda på, dygnet har ju bara ett visst antal timmar? (#)