Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 18:42Men Lucas? Du har ju genomgått kursen, fått din coaching och därigenom hittat och lyckats få till det med Frk Latte. Vad MER kan du begära? 😉
Men Lucas? Du har ju genomgått kursen, fått din coaching och därigenom hittat och lyckats få till det med Frk Latte. Vad MER kan du begära? 😉
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 18:43Jag får väl vara en stöttande mentor/motivationalspeaker åt herrarna 😉
Jag får väl vara en stöttande mentor/motivationalspeaker åt herrarna 😉
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 18:43Gooood morgon! förresten? *nyvaknad.nu*
Äntligen PIGG igen! 😀
(bara ett jävla skit att jag glömde mobilfan på jobbet i all min trötthet så att jag BORDE dra dit och hämta den igen... bläääääääh (#) )
Gooood morgon! förresten? *nyvaknad.nu*
Äntligen PIGG igen! 😀
(bara ett jävla skit att jag glömde mobilfan på jobbet i all min trötthet så att jag BORDE dra dit och hämta den igen... bläääääääh (#) )
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 18:47Jessie, jag skulle väl e-g-e-n-t-l-i-g-e-n kunna skriva sammanfattningar. MEN... Du är ju så fantastiskt BRA på det! Dessutom kommer du ihåg allting och du kommer ihåg VEm som gör VAD och NÄR och med VEM! Jag skulle bara komma ihåg ATT någon gjorde NÅNTIN
Jessie, jag skulle väl e-g-e-n-t-l-i-g-e-n kunna skriva sammanfattningar. MEN... Du är ju så fantastiskt BRA på det! Dessutom kommer du ihåg allting och du kommer ihåg VEm som gör VAD och NÄR och med VEM! Jag skulle bara komma ihåg ATT någon gjorde NÅNTIN
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 19:20jag verkar köra en ordentlig vurpa per halvår..
jag verkar köra en ordentlig vurpa per halvår..
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 19:25Helen, jag tror du ska skaffa dig en skumgummidräkt som skydd. 😉
Helen, jag tror du ska skaffa dig en skumgummidräkt som skydd. 😉
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 19:28nja, vet inte om skumgummidräkt hade hjälpt när jag körde vinklade knäet på något besynnerligt sätt, med skidan fast i en snödriva..
men när jag cyklar ja..
fast det är inte så lätt att trampa fort när man har stora skydd på sig..
andra förslag har var
nja, vet inte om skumgummidräkt hade hjälpt när jag körde vinklade knäet på något besynnerligt sätt, med skidan fast i en snödriva..
men när jag cyklar ja..
fast det är inte så lätt att trampa fort när man har stora skydd på sig..
andra förslag har var
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 19:32Ett annat alternativ är ju att vira in dig i bubbelplast och tejpa fast dig i väggen. 😉
Ett annat alternativ är ju att vira in dig i bubbelplast och tejpa fast dig i väggen. 😉
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 19:35så kan man oxå göra.. men det är ju som vi redan konstaterat farligt att vara stilla.. ochenligt din hänvisning ska man ju ha sex hela tiden, för hälsans skull..och inlindad i bubbelplast.. fast just det ja.. här sker inte sådant..
så kan man oxå göra.. men det är ju som vi redan konstaterat farligt att vara stilla.. ochenligt din hänvisning ska man ju ha sex hela tiden, för hälsans skull..och inlindad i bubbelplast.. fast just det ja.. här sker inte sådant..
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 19:37Hmm... Då har vi ett dilemma Helen. För är du inte invirad i bubbelplats skadar du dig bara. Vilket är farligast? Skador eller stillasittande? 😉
Hmm... Då har vi ett dilemma Helen. För är du inte invirad i bubbelplats skadar du dig bara. Vilket är farligast? Skador eller stillasittande? 😉