Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Goooood morgon !!!

Här kommer dagens underbara rapport

Eskilstuna: Regn större delan av dagen 11-17 grader, imorgon molnigt 9-17 grader
Borås: Mycke sol men molnigt tidvis 10-15 grader, imorgon regn 8-14 grader
Falun: Molnigt 10-14 grader, imorgon moln

Idag var sista dagen jag handlade där regelbundet tyvärr 🙁 för hon slutar där idag, men vi fortsätter att träffas(H:)

*räcker över en latte*

*fortsätter att diskret OCH försynt puffa Lucas framför mig mot utgången*

Jessie: Jag har lite svårt att hitta den, men du verkar veta vart vi skall gå 😉

Lucas >> men jag då ???? Du kan inte mena på fullaste allvar att ajg nu blir tvungen att stå ut med rävgiftet som serveras här ???

JESSIE & LUCAS >> UT MED ER BÅDA !!!! Där är dörren ---->http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=305030&PageNu

God morgon. Sitter och försöker vakna nu innan man ska till tandläkaren och fortsätta med rotfyllningen (#)
Sen så är det en arbetsdag på g.

God morgon!

(Om)Packning pågår för fullt eftersom jag igår inbillade mig att det skulle vara sol och varmt i Amsterdam men tack vare Micke får jag nu både mitt favoritväder (ok, kanske inte på semestern då...) och slipper frysa 🙂

EDIT: Glömde... *räc

Micke: Jag får ju med bara vanligt kaffe från och med måndag ju 🙁

Och nej, jag tänker inte gå till utgången än, lite för tidigt för dett, men det närmar väl sig.

Linda >> Du är för go du som orkar fixa hembakat samma dag du ska iväg 😉 (H:)

Lucas >> Du har ju inte hållit på lika länge som en viss dam som under X antal veckor har haft en tandborste boende hos sig ...( plus att jag vill ha min latte(H:) )

Vart går gränsen för osingling? 😉 Vid överenskommen exklusivitet? När man sagt The L-word? När man ligger regelbundet? 😀