Quote from ellen olsson on 27 August 2010, 09:32Morrn! Här har det regnat rätt friskt ett tag, fast med lite tur så lättar det snart så att man kan ge sig iväg upp i bergen. 🙂
Imorgon är jag mest intresserad av vädret i St-Maurice och på söndag vill jag veta hur det är i Bulle. I.o.f.s. så kommer ja
Morrn! Här har det regnat rätt friskt ett tag, fast med lite tur så lättar det snart så att man kan ge sig iväg upp i bergen. 🙂
Imorgon är jag mest intresserad av vädret i St-Maurice och på söndag vill jag veta hur det är i Bulle. I.o.f.s. så kommer ja
Quote from Fredric Lagerström on 27 August 2010, 09:46God dag, god dag 😉 Här i Tallin har regnat som bara den i natt. Nu är det dock uppehåll och shoppingväder.
Jag drämmer in Darin här:
http://open.spotify.com/artist/1rKFeRryEci6cxNkdvHzNrHa en fin dag singlar uti alla stater 😉
God dag, god dag 😉 Här i Tallin har regnat som bara den i natt. Nu är det dock uppehåll och shoppingväder.
Jag drämmer in Darin här:
Ha en fin dag singlar uti alla stater 😉
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 10:02Här kommer lite extra rapporter !!!
Tallin: Ren större delen av dagen 14-16 grader, imorgon samma sak
St Maurice: Gbg väder 18-15 grader, imorgon regnig förmiddag sedan molnigt 11-15 grader
Bulle( hade inte en aning om att det fanns en by med de namnet
Här kommer lite extra rapporter !!!
Tallin: Ren större delen av dagen 14-16 grader, imorgon samma sak
St Maurice: Gbg väder 18-15 grader, imorgon regnig förmiddag sedan molnigt 11-15 grader
Bulle( hade inte en aning om att det fanns en by med de namnet
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 10:11Hoppas du har det bra Fredrik!
Sjuksköterska Nina --> Får man festa loss på lördag då? 😉
Hoppas du har det bra Fredrik!
Sjuksköterska Nina --> Får man festa loss på lördag då? 😉
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 10:13Hrmm.... Lina om jag får be.... 😉
Det är väl klart att du får festa loss - det bara mååååste man göra oavsett hälsotillstånd 😀
Krya på dig!
Hrmm.... Lina om jag får be.... 😉
Det är väl klart att du får festa loss - det bara mååååste man göra oavsett hälsotillstånd 😀
Krya på dig!
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 10:31Oops, Nina Lina - så det kan bli... *tittar skamset i marken*
EDIT: Tack LINA! Känns skönt att ha sjukvårdens stöd i ryggen när jag dricker shots imorgon. 😀
Oops, Nina Lina - så det kan bli... *tittar skamset i marken*
EDIT: Tack LINA! Känns skönt att ha sjukvårdens stöd i ryggen när jag dricker shots imorgon. 😀
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 10:34*skrattar*
Klart du har sjukvårdens stöd när det gäller partaj 😉
*skrattar*
Klart du har sjukvårdens stöd när det gäller partaj 😉
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 10:53Katarina, du kan få min välsignelse oxå. 😉
Katarina, du kan få min välsignelse oxå. 😉
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 10:56Tack! Ska på 28-årskalas (som enligt födelsedagsbarnet är det nya 30 - bara inte 33 är det nya 35 så får hon låtsas fylla vad hon vill).
Tack! Ska på 28-årskalas (som enligt födelsedagsbarnet är det nya 30 - bara inte 33 är det nya 35 så får hon låtsas fylla vad hon vill).
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 11:28Men!? Om man måste ha PRATAT om det för att vara osinglad, hur funkar det ihop med min stående teori att "om man måste fråga om man är ihop så är man nog INTE det"? Va? VA?
*muttrar något om att världen måtte ha blivit galen på sistone*
Men!? Om man måste ha PRATAT om det för att vara osinglad, hur funkar det ihop med min stående teori att "om man måste fråga om man är ihop så är man nog INTE det"? Va? VA?
*muttrar något om att världen måtte ha blivit galen på sistone*