Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God Morgon!

Solen skiner från klarblå himmel trots utlovat regn:-)
Passar bra när jag ska ut på havet (OK, sjön då) och paddla.

Ha en bra dag alla!

Helena: skönt att det blev SOL!!! Ha en trevlig paddeltur 😀

Tack, Lina!

@ Katarina: det ska jag göra. Jag räknar med ca 10-15 minuters vila. Mina fasa tidigare var att jag skulle gå med regnkläder på mig men det slipper jag. Håller på och packar, jag är lagkapten! Funderar på vad jag behöver köpa med mig att äta och dricka in

God morgon.
Bellman en dansk, en tysk och en norrman.

Godmorgon IGEN! Gick och la mig en stund till (i sängen då, för att åtminstone använda den liiite trots min supersköna soffa!) och väcktes av ett sms som kickstartade min dag! 😀

Efter det har jag ätit frukost, hängt tvätt både inne och ute (soool utanfö

Jag kör också tvätt i det perfekta torrvädret som råder idag på Åland. Maskin nummer 4 är igång nu 🙂 Sol och blåst ute, tvätten torkar på rekordtid! Ikväll blir det bastu i syrrans stuga, det kommer nog min nacke, rygg och mina axlar att gilla. Ska bli

Åh Camilla, det låter riktigt mysigt! Inte det där med tvättandet kanske..

Jag mår snäppet bättre efter att ha sovit en timme tillsammans med dottern. Man får väl egentligen inte klaga på det fina vädret MEN, det är inte kul att vara förkyld när det är s

Ja Katarina, det var hur mysigt som helst faktiskt. Först blev det bastu, såå skönt för min stela nacke, nu känner jag mig nästan som människa igen. Sen tog jag ett dopp i havet efteråt, överraskande varmt faktiskt, kändes som jag aldrig ville gå upp. Mås

God Natt wherever you are!