Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 07:30Bruse: Du skulle ha sagt att "de på funbeat tycker att din tandborste är sådär härligt RETRO" istället. DET hade nog slunkit ner betydligt lättare. 😉
Bruse: Du skulle ha sagt att "de på funbeat tycker att din tandborste är sådär härligt RETRO" istället. DET hade nog slunkit ner betydligt lättare. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 30 August 2010, 07:33Hon läste själv...
Hon läste själv...
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 07:37Pjtaaa, det visste jag väl iofs, men ääääändå? (H)
Pjtaaa, det visste jag väl iofs, men ääääändå? (H)
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 07:40God Morgon (H:)
trött som fan efter helgen, men jävlar vad bra den har varit.
God Morgon (H:)
trött som fan efter helgen, men jävlar vad bra den har varit.
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 08:43Morrn morrn, tillbaka i verkligheten efter en helgsegling tur/retur käringsund på åland. Meteorologi borde berövas precis all form av akademisk vetenskaplig anknytning. Nåväl, det var kanonsegling dit iaf och båten gick som en dröm över havet.
Sjön suge
Morrn morrn, tillbaka i verkligheten efter en helgsegling tur/retur käringsund på åland. Meteorologi borde berövas precis all form av akademisk vetenskaplig anknytning. Nåväl, det var kanonsegling dit iaf och båten gick som en dröm över havet.
Sjön suge
Quote from ellen olsson on 30 August 2010, 09:44Gomorron!
Jag hinner inte riktigt med i inläggsfloden men nu flyger jag hem igen efter min minisemester i ostlandet. Krya på er alla som är sjuka och ha en bra dag!
Gomorron!
Jag hinner inte riktigt med i inläggsfloden men nu flyger jag hem igen efter min minisemester i ostlandet. Krya på er alla som är sjuka och ha en bra dag!
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 10:02Morgon är det iaf. Har haft en helt värdelös natt där jag varit tvungen att gå upp och snyta mig typ varannan timma (#) Hoppas att förkylningen försvinner lite snabbt som den uppstod.
Morgon är det iaf. Har haft en helt värdelös natt där jag varit tvungen att gå upp och snyta mig typ varannan timma (#) Hoppas att förkylningen försvinner lite snabbt som den uppstod.
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 12:41Får man säga god morgon fast det är efter lunch? På plats i Örebro och det är första skoldagen (=nervösa studenter och allmän förvirring ;))
Får man säga god morgon fast det är efter lunch? På plats i Örebro och det är första skoldagen (=nervösa studenter och allmän förvirring ;))
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 05:52En ny dag, ser ut att bli solsken i dag 🙂
Ha det toppendag alla fb-singlar!
En ny dag, ser ut att bli solsken i dag 🙂
Ha det toppendag alla fb-singlar!
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 05:57hm, sol? här hänger dimman tung mellan träden.. och kylan tränger rå in i min lägenhet..
hm, sol? här hänger dimman tung mellan träden.. och kylan tränger rå in i min lägenhet..