Quote from ellen olsson on 31 August 2010, 06:47Gomorron! Det regnar inte här än men det kommer nog. Däremot så är det rätt kyligt ute - officiellt 4 grader.
Gomorron! Det regnar inte här än men det kommer nog. Däremot så är det rätt kyligt ute - officiellt 4 grader.
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 07:48God morgon (H:)
Grymt trött idag, men väldigt glad. En mycket bra kväll igår, första turen på Hojen med Frk Latte, och hon gillade det (H:)
God morgon (H:)
Grymt trött idag, men väldigt glad. En mycket bra kväll igår, första turen på Hojen med Frk Latte, och hon gillade det (H:)
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 08:15När jag tittade ut och såg sol tänkte jag att jag kanske hade tagit på mig för mycket kläder. När jag kom ut önskade jag att jag hade haft vantar...
EDIT: Sedan stog jag i tunnelbanans trängsel och då frös jag inte kan jag lova.
När jag tittade ut och såg sol tänkte jag att jag kanske hade tagit på mig för mycket kläder. När jag kom ut önskade jag att jag hade haft vantar...
EDIT: Sedan stog jag i tunnelbanans trängsel och då frös jag inte kan jag lova.
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 08:19Morrn morrn, grottekvarnen har satts i rullning nu och det är väl snart dags att börja bromsa in så den hinner stanna ordentligt till helgen 😉
Morrn morrn, grottekvarnen har satts i rullning nu och det är väl snart dags att börja bromsa in så den hinner stanna ordentligt till helgen 😉
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 08:20Här kommer dagens rapport efter lite påtryckning ...
Påtryckningen till ära så presenteras det en lite extra och speciell rapport.Eskilstuna: Molnigt 10-17 grader
Borås: Molnigt 8-18 grader
Falun: Molnigt men chans till nederbörd under eftermiddagen 8-
Här kommer dagens rapport efter lite påtryckning ...
Påtryckningen till ära så presenteras det en lite extra och speciell rapport.
Eskilstuna: Molnigt 10-17 grader
Borås: Molnigt 8-18 grader
Falun: Molnigt men chans till nederbörd under eftermiddagen 8-
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 08:22Godmorgon! Kan någon säga åt mig på skarpen att jag ska åka och träna?
P.S. Intressant väder i Krylbo idag ser jag.. 😉
Godmorgon! Kan någon säga åt mig på skarpen att jag ska åka och träna?
P.S. Intressant väder i Krylbo idag ser jag.. 😉
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 08:57Tack för den Micke. Nu var vi ju dock ute en sväng igår och tyvärr blir det inget innan fredag igen.
Tack för den Micke. Nu var vi ju dock ute en sväng igår och tyvärr blir det inget innan fredag igen.
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 09:15Lucas > Va kinkig hon är ,.... Har du försökt muta henne med andra kevlar saker ?
Lucas > Va kinkig hon är ,.... Har du försökt muta henne med andra kevlar saker ?
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 09:16God morgon på er!
Micke: Det var värst vad väderrapporten har gått och blivit speciell, är det för att vi är så speciella här ;)? Hmm, det där kanske var lite tvetydigt..?
God morgon på er!
Micke: Det var värst vad väderrapporten har gått och blivit speciell, är det för att vi är så speciella här ;)? Hmm, det där kanske var lite tvetydigt..?
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 09:26Micke: Jag och Tiffany är ute varje dag, men jag och Frk träffas inte förens fredagen 🙁
Micke: Jag och Tiffany är ute varje dag, men jag och Frk träffas inte förens fredagen 🙁