Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Dubbel

Lucas >> Så det är inte Tiff som har varit elak med Frk Latte ??

Fredag:
Snitt temp 13-17 grader, vindar på 5,/s nv, inge regn och lätt molnighet mot kvällen

Linda >> (H)

Tjoho skönt komma tillbaka till jobbet och hitta nycklarna. Kom hem runt 22 igår och insåg att jag inte hade nycklarna med mig, bara fixa alternativt tak över huvudet och konstatera att dagen blev "intressant"

Nu idag känns det bättre, ser fram emot att

Jessie: Gå och träna!!!!!

Micke: Nej nej. Frk latte och Tiff kom bra överens igår 😀
Tack för fredagsrapporten.

Bra där Joakim!

*Går och hämtar nästa kopp kaffe*

Lucas >> Nice !!
Då tar det inte lång tid annan Tiff har fått matcahande örhängen(handtags tofsar ) och rosa naglar ( stänkare ) av sin nya väninna(H:)

Micke: NEJ FÖR I HELVETE. Jag gråter när du säger sådana hemskheter 😉 kolfiber is the shit på denna tös. Frk L får allt nöja sig med att vara böna.

Jag åkte till badhuset men skjut mig och måla mig BLÅÅÅÅ det är SKOLKLASSdag där idag?!? *gaaaaah!*
Åkte och handlade mat istället och lagar nu och ska äta en tidig lunch och SEN blir det badhuset i alla fall, trots att ungarna ska vara där till klockan e

Lucas >> hehehe vänta du bara !! Snart kommer Frk Latte att botanisera i Biltema katalogen och börja shoppa "små söta " saker till Tiff i färger som matchar hennes och dina kläder