Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 13:15Lucas >> Jag börjar tro att jag inte tycker om Frk Latte längre då hon inte är på min sida ...
😉
Lucas >> Jag börjar tro att jag inte tycker om Frk Latte längre då hon inte är på min sida ...
😉
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 13:57Lucas: (t+)
Lucas: (t+)
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 14:20Micke: Det räcker väl att du har Snuskis på din sida? 😉
Jag är iaf nöjd med utfallet (H:)
Micke: Det räcker väl att du har Snuskis på din sida? 😉
Jag är iaf nöjd med utfallet (H:)
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 14:22Lucas >> Jo det är ju sant ... okej då *funderar på vad man kan muta Frk Latte med .....*
Lucas >> Jo det är ju sant ... okej då *funderar på vad man kan muta Frk Latte med .....*
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 14:30Kanske räcker att hon får umgås med mig? 😉
Kanske räcker att hon får umgås med mig? 😉
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 14:45Lucas >> Jo visserligen men det hjälper inte mig närmre tavlan .... (H)
Lucas >> Jo visserligen men det hjälper inte mig närmre tavlan .... (H)
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 15:08Hon började skratta rätt gött åt mig igår,när jag helt plötsligt under en film sa. Fan vad snygg min tavla är 😉
Hon började skratta rätt gött åt mig igår,när jag helt plötsligt under en film sa. Fan vad snygg min tavla är 😉
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 15:10Lucas >> hahahaaa ! Vem hade inte gjort det ?
Lucas >> hahahaaa ! Vem hade inte gjort det ?
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 15:22Lucas: Vad tror du att hon hade gjort om du mitt under filmen istället sagt: "Fan vad snygg DU är"? 😉
Lucas: Vad tror du att hon hade gjort om du mitt under filmen istället sagt: "Fan vad snygg DU är"? 😉
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 15:25Linda: Inte bröt hon ut i skratt iaf 😉
Linda: Inte bröt hon ut i skratt iaf 😉