Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 15:27Linda >> (t+)
Linda >> (t+)
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 15:29Lucas: Så du sa det också!? Bra, blev lite osäker på dina prioriteringar där ett tag 😉
Lucas: Så du sa det också!? Bra, blev lite osäker på dina prioriteringar där ett tag 😉
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 15:42Prio ett. MC
Prio två. TavlaOch iom att hon gillar båda så står ju hon brevid mig i denna fråga 😀
Prio ett. MC
Prio två. Tavla
Och iom att hon gillar båda så står ju hon brevid mig i denna fråga 😀
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 15:54haha, retas bara med dig.
Prio Ett är givetvis hon när hon är med, sen hojen, är inte hon med så är hojen nr ett
(H:)
haha, retas bara med dig.
Prio Ett är givetvis hon när hon är med, sen hojen, är inte hon med så är hojen nr ett
(H:)
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 15:58Hahaha, påminner mig om när jag åkte runt Högländerna i Skottland med min killkompis på hans MC för 10 år sen: Vi behövde laga en grej i Dundee och på verkstan sa mekanikern (som inte visste att vi bara var kompisar) till mig "He likes you but he loves hi
Hahaha, påminner mig om när jag åkte runt Högländerna i Skottland med min killkompis på hans MC för 10 år sen: Vi behövde laga en grej i Dundee och på verkstan sa mekanikern (som inte visste att vi bara var kompisar) till mig "He likes you but he loves hi
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 16:05Om du visste vad rätt mekarn hade. 😀
Om du visste vad rätt mekarn hade. 😀
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 18:07Jag tyckte det var lite kul när en av mina tjejkompisar skulle förklara prioordningen mellan pojkvännen, bilen och hästen och nästan höll på att glömma att pojkvännen var i samma rum...
Citat kompis: Alltså, du måste ju förstå att för mig är det prio Spi
Jag tyckte det var lite kul när en av mina tjejkompisar skulle förklara prioordningen mellan pojkvännen, bilen och hästen och nästan höll på att glömma att pojkvännen var i samma rum...
Citat kompis: Alltså, du måste ju förstå att för mig är det prio Spi
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 19:55Haha, då kanske vi kan konstatera att hästkrafter oftast går först! 😉
Haha, då kanske vi kan konstatera att hästkrafter oftast går först! 😉
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 19:56idag så hade jag vantar på mig...
nu ska jag krypa ner i sängen med en bok, kom hem sent efter att sl hade hög belastning.. antar att de inte hade bussar/chauförer..
idag så hade jag vantar på mig...
nu ska jag krypa ner i sängen med en bok, kom hem sent efter att sl hade hög belastning.. antar att de inte hade bussar/chauförer..
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 07:36Morgon !
Här kommer dagens spridda skurar !
Eskilstuna: Molnigt med chans till nederbörd i kväll 10-16 grader
Borås: Molnigt med nederbörd under eftermiddag & kväll 8-18 grader
Falun: Regnig förmiddag sedan uppsprickande och sol mot kvällen 8-15 grade
Morgon !
Här kommer dagens spridda skurar !
Eskilstuna: Molnigt med chans till nederbörd i kväll 10-16 grader
Borås: Molnigt med nederbörd under eftermiddag & kväll 8-18 grader
Falun: Regnig förmiddag sedan uppsprickande och sol mot kvällen 8-15 grade