Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jessie: Jag hade gjort samma sak. Det blir inte så mycket träning av det ändå med hundraelva ungar i bassängen som man ska runda tusen gånger 🙂

Kanske inte riktigt en strålande dag idag... för 4 timmar sedan fick jag veta att servermiljön som jag är med och sköter driften av var stendöd, ingen fick något nät, ingen kunde logga in eller nånting.

Nu visade det sig snabbt vara så att kylanläggning

Micke: Glöm inte att Lucas och frk Latte snart kommer synas i matchande outfits och träningsoveraller etc. 😉

Med massa rosa flufffluff.

Givetvis Bruse, men det trodde jag var underförstått 😉 Och eftersom det börjar bli kallt och både Lucas och hans dam redan är lite fluffiga om öronen rekommenderas dessa:

BILD:http://www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006239387_F_W30_200908191330

Nu är iofs barnen tvångsinstängda på TRE banor och motionssim på de övriga tre, men ändå.. där är det ju istället pensionärssim och det jobbiga med det är inte att de simmar så satans långsamt utan att jag tvingas inse att det gör jag med.. (#)

aaaanyhow

Micke: Det är icke ok, faktiskt.

Linda: Du har mitt tillstånd att skjuta mig om vi skulle ha matchande overaller 😀

Lucas >> Kom precis på att tavlan gör sig inte snygg med Frk Latte eller Tiff. Det hör man ju på namnet... Klockrent nej (H)

Lucas: Det är uppfattat! Uppfattar även att matchande öronmuffar i rosa fluff inte är ett problem! 😀

Micke: Tavlan uppskattas lika mycket av frk Latte som av dig 😉

Linda: Vem vet, dom kan ju vara goa att ha 😀