Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 10:47Lite sent på dagen för att säga god morgon, men man måste ju börja någonstans för att själv komma igång. =)
Händer det något roligt någonstans idag?
Lite sent på dagen för att säga god morgon, men man måste ju börja någonstans för att själv komma igång. =)
Händer det något roligt någonstans idag?
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 11:11Linda: Well done, well done 😀 Idag var det jag som tog sovmorgon... Gick och la mig med fruktansvärd huvudvärk (nästan som migrän) och frossa igår - sov till 09.45 idag - hade fått STRIKTA order om att jag borde sova lite mer 😉
Men, nu känns det som va
Linda: Well done, well done 😀 Idag var det jag som tog sovmorgon... Gick och la mig med fruktansvärd huvudvärk (nästan som migrän) och frossa igår - sov till 09.45 idag - hade fått STRIKTA order om att jag borde sova lite mer 😉
Men, nu känns det som va
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 11:19Lina: träningsvärk är gött (t+).
Lina: träningsvärk är gött (t+).
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 11:23Det är något av det bästa som finns - det är väldigt peppande 😀
Det är något av det bästa som finns - det är väldigt peppande 😀
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 11:25Skulle föredra sex men får mest träningsvärk.
Skulle föredra sex men får mest träningsvärk.
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 11:26Lina: själv sätter jag nog kickar addrenalin och endorfin ihop med äventyr och spännande upplevelser som mer motiverande. Dock är träningsvärken belönande. Påminner om att man varit duktig.
Lina: själv sätter jag nog kickar addrenalin och endorfin ihop med äventyr och spännande upplevelser som mer motiverande. Dock är träningsvärken belönande. Påminner om att man varit duktig.
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 11:26Jaja, men om man nu inte får sex så får man ju nöja sig med "the next best thing" - inte sant?!? *skrattar*
Jaja, men om man nu inte får sex så får man ju nöja sig med "the next best thing" - inte sant?!? *skrattar*
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 11:27Men Henrik.. om man får träningsvärk av sex då? (H)
Men Henrik.. om man får träningsvärk av sex då? (H)
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 11:29Joakim: absolut.... det är ju faktiskt ännu bättre (t+)
Funbeat ger oxå kickar, adrenalin och endorfiner.... inser hur många olika sporter/aktiviteter det verkligen finns och att det är sååå mycket man vill prova på!!!!Fick grymma kickar av Riverboardin
Joakim: absolut.... det är ju faktiskt ännu bättre (t+)
Funbeat ger oxå kickar, adrenalin och endorfiner.... inser hur många olika sporter/aktiviteter det verkligen finns och att det är sååå mycket man vill prova på!!!!
Fick grymma kickar av Riverboardin
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 11:30Jessie - då är du för otränad och behöver ett träningsläger. Kan ordna ett intensivpass i helgen om det passar. 😉
Jessie - då är du för otränad och behöver ett träningsläger. Kan ordna ett intensivpass i helgen om det passar. 😉