Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 07:23God Morgon!
Lycka till med nytt arbete och praktikant! Ha en bra dag ALLA!
God Morgon!
Lycka till med nytt arbete och praktikant! Ha en bra dag ALLA!
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 07:27Good morgon & välkomna till en underbar dag i solens sken
Lina, theresl, & Camilla >> Morgon på Eder !
Daniel Z>> Här presenteras rapporter om dagen väder från den ort man själv bor i så finns din ord inte med på listan så får du säga till.
Så här är
Good morgon & välkomna till en underbar dag i solens sken
Lina, theresl, & Camilla >> Morgon på Eder !
Daniel Z>> Här presenteras rapporter om dagen väder från den ort man själv bor i så finns din ord inte med på listan så får du säga till.
Så här är
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 07:29skönt med sovmorgon
skönt med sovmorgon
Quote from ellen olsson on 2 September 2010, 07:30Morrn! Värst vad alla verkar morgonpigga! Det kommer jag aldrig att bli...
Morrn! Värst vad alla verkar morgonpigga! Det kommer jag aldrig att bli...
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 07:33God morgon(H:)
Kaffe coming up till Micke, Det är inte alls lika trevligt att åka till jobbet längre 🙁 Och sängen känns väldigt stor nu.
Men lika glad för det är jag.
God morgon(H:)
Kaffe coming up till Micke, Det är inte alls lika trevligt att åka till jobbet längre 🙁 Och sängen känns väldigt stor nu.
Men lika glad för det är jag.
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 07:36Lucas >> Tackar !! Ja det är konstigt vad man vänjer sig vid vissa saker fort ....
Lucas >> Tackar !! Ja det är konstigt vad man vänjer sig vid vissa saker fort ....
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 07:39Mm visst e det så, Får ju dock en date i morgon igen(H:) Dock hade jag behövt massage igår.
Mm visst e det så, Får ju dock en date i morgon igen(H:) Dock hade jag behövt massage igår.
Quote from Rasmus Olsson on 2 September 2010, 07:44Avskyr möten där folk kommer försent utan att hör aav sig, där det ska pratas om oväsentligheter och aldrig komma till beslut. Tre timmar i ett styrelsemöte som kunde tagit en timme om alla hade i förväg skickat ut sina ärenden så vi innan kunde läst på.
Avskyr möten där folk kommer försent utan att hör aav sig, där det ska pratas om oväsentligheter och aldrig komma till beslut. Tre timmar i ett styrelsemöte som kunde tagit en timme om alla hade i förväg skickat ut sina ärenden så vi innan kunde läst på.
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 07:49Lucas >> (t+) Så en extra rapport imorgon .. ?
Bruse >> Är det inte alltid så ? Många möten skulle kunna klaras av på mindre än halva tiden om folk gjorde de de ska göra och följer agendan
Lucas >> (t+) Så en extra rapport imorgon .. ?
Bruse >> Är det inte alltid så ? Många möten skulle kunna klaras av på mindre än halva tiden om folk gjorde de de ska göra och följer agendan
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 07:50HA! Klockan är före 8 och jag är uppe! 😀 Ja, jag vet att somliga här redan har kommit halvvägs igenom sin dag men för mig är det en bedrift 😉
God morgon på er alla!!
Nu blir det kaffe *slurp*
HA! Klockan är före 8 och jag är uppe! 😀 Ja, jag vet att somliga här redan har kommit halvvägs igenom sin dag men för mig är det en bedrift 😉
God morgon på er alla!!
Nu blir det kaffe *slurp*