Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 09:39Mm, hade varit grymt att se "live"
Mm, hade varit grymt att se "live"
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 09:54Bruse: kan relatera till det där med möten... satt en timme och fösökte fundera ut varför jag satt på mötet. Som tur var hade jag hunnit träna innan möet så hade en skön känsla i kroppen i alla fall =)
Mötesdag med lite nytänkande =)
Bruse: kan relatera till det där med möten... satt en timme och fösökte fundera ut varför jag satt på mötet. Som tur var hade jag hunnit träna innan möet så hade en skön känsla i kroppen i alla fall =)
Mötesdag med lite nytänkande =)
Quote from Rasmus Olsson on 2 September 2010, 10:00Nästa gång går jag kl 21, utan mer förvarning än vid punkten Godkännande av dagordningen där jag avvisar mitt sömnbehov.
Nästa gång går jag kl 21, utan mer förvarning än vid punkten Godkännande av dagordningen där jag avvisar mitt sömnbehov.
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 19:38Bruse, de kanske sov och hade stängt av mobiltelefonerna och kunde därför inte ringa och meddela att de var sena. 😉
Bruse, de kanske sov och hade stängt av mobiltelefonerna och kunde därför inte ringa och meddela att de var sena. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 2 September 2010, 19:45Sova när de kör bil?
Sova när de kör bil?
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 20:20De kanske åkte spårvagn 🙂
De kanske åkte spårvagn 🙂
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 05:52Godmorgon! Strax dags för veckans sista pass som förhoppningsvis inte är lika omständigt som igår.. Mår riktigt bra trots att jag klev upp fyra, kan nog bero på att jag fick veta att pappa kommer å hälsar på om en vecka- har inte träffat honom på tre år s
Godmorgon! Strax dags för veckans sista pass som förhoppningsvis inte är lika omständigt som igår.. Mår riktigt bra trots att jag klev upp fyra, kan nog bero på att jag fick veta att pappa kommer å hälsar på om en vecka- har inte träffat honom på tre år s
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 06:32Gomorrn!
Har varit på min första löprunda sen skada. Både foten och benhinnorna (som annars varit ett stort problem) har klarat sig bra och utan gnäll. Vilken start!
Ha en strålande dag allihopa! Det ska jag (sista dagen med praktikanten...)!
Gomorrn!
Har varit på min första löprunda sen skada. Både foten och benhinnorna (som annars varit ett stort problem) har klarat sig bra och utan gnäll. Vilken start!
Ha en strålande dag allihopa! Det ska jag (sista dagen med praktikanten...)!
Quote from ellen olsson on 3 September 2010, 07:04Gomorron! Äntligen fredag!
Gomorron! Äntligen fredag!
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 07:28God morgon !!
Här kommer dagens inte så glada rapport men vad gör det när det är fredag och bara tre dagar kvar till måndag 😀
Är det så att jag har glömt någon stad så hojta till.
Eskilstuna: Mestadels soligt 8-14 grader
Borås: Molnigt 8-14 grader
Fa
God morgon !!
Här kommer dagens inte så glada rapport men vad gör det när det är fredag och bara tre dagar kvar till måndag 😀
Är det så att jag har glömt någon stad så hojta till.
Eskilstuna: Mestadels soligt 8-14 grader
Borås: Molnigt 8-14 grader
Fa