Quote from Rasmus Olsson on 2 September 2010, 07:54Jo, och kommer förberedda!
Att släntra in försent där alla har mobiler och iaf kan meddela försening är respektlöst. Nästa gång går jag 21.00 basta. Kom hem 23 igår... sitter nu med huvudvärk pga sömnbrist.
Jo, och kommer förberedda!
Att släntra in försent där alla har mobiler och iaf kan meddela försening är respektlöst. Nästa gång går jag 21.00 basta. Kom hem 23 igår... sitter nu med huvudvärk pga sömnbrist.
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 07:56Gärna Micke. En hoj rapport och en för Alingsås 😀
Gärna Micke. En hoj rapport och en för Alingsås 😀
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 08:07Bruse >> Känner igen det där allt för väl .. . Glöm inte bort att man gärna ska prata om saker som inte har det minsta med mötet att göra också
Lucas >> Det fixar jag så klart !
Bruse >> Känner igen det där allt för väl .. . Glöm inte bort att man gärna ska prata om saker som inte har det minsta med mötet att göra också
Lucas >> Det fixar jag så klart !
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 08:08Morrn, morrn. Hungrig som tusan, men får inte äta än på en timma. (H)
Morrn, morrn. Hungrig som tusan, men får inte äta än på en timma. (H)
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 08:49Micke: Du e en pärla 😉 Strax kommer ett MMS till dig 😀
Micke: Du e en pärla 😉 Strax kommer ett MMS till dig 😀
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 08:55Lucas >> helt seriöst ... Hur jäkla snygg är den inte ... ?? ( även om jag är övertygad om att den skulle göra sig snyggare i mitt sovrum 😀 )
Lucas >> helt seriöst ... Hur jäkla snygg är den inte ... ?? ( även om jag är övertygad om att den skulle göra sig snyggare i mitt sovrum 😀 )
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 09:01Tycker allt den gör sig rätt bra även i mitt sovrum över min tv 😉
Tycker allt den gör sig rätt bra även i mitt sovrum över min tv 😉
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 09:13Lucas >> Det är ju nästan så att du får bjuda in oss på vernissage 😉 Så vi får se den live
Lucas >> Det är ju nästan så att du får bjuda in oss på vernissage 😉 Så vi får se den live
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 09:22haha, är du nere så slå en signal
haha, är du nere så slå en signal
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 09:27Lucas >> (t+) Tro mig det kommer jag att göra ! Måste ju bara se den .
Såg du utskicket på andra FB som Derek hade ... ?" over the years we have accumulated many framed posters and originals
that were used as display only items in shows and presentati
Lucas >> (t+) Tro mig det kommer jag att göra ! Måste ju bara se den .
Såg du utskicket på andra FB som Derek hade ... ?
" over the years we have accumulated many framed posters and originals
that were used as display only items in shows and presentati