Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 07:33God morgoan(H:)
Äntligen fredag igen, ikväll blir det träff med frk Latten, och imorgon Kräftskiva så det kan ju bara bli bra.
Micke: tack och bock, extra stor kopp på g. Fast efter hojturen så hoppas jag på 100% fuktighet 😉
God morgoan(H:)
Äntligen fredag igen, ikväll blir det träff med frk Latten, och imorgon Kräftskiva så det kan ju bara bli bra.
Micke: tack och bock, extra stor kopp på g. Fast efter hojturen så hoppas jag på 100% fuktighet 😉
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 07:38Micke: haha, "bara 3 dagar kvar till Måndag" - HÄÄÄRLIGT!!!!
Oj, vilken rapport! *räcker över nybakta scones*
😀EDIT: Lucas, ha en supertrevlig HELG!!!!! 😀
Micke: haha, "bara 3 dagar kvar till Måndag" - HÄÄÄRLIGT!!!!
Oj, vilken rapport! *räcker över nybakta scones*
😀
EDIT: Lucas, ha en supertrevlig HELG!!!!! 😀
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 07:40Go Morgon!
Ja, det blir att ta med vantar och halsduk i kväll. Kanske mössan? Ha en bra dag!
Go Morgon!
Ja, det blir att ta med vantar och halsduk i kväll. Kanske mössan? Ha en bra dag!
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 07:40Tack Lina, skall göra mitt bästa 😀
Tack Lina, skall göra mitt bästa 😀
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 07:52Lucas >> Dig kan man lite på 😀 Något säger mig att du kommer inte ha några problem med att komma upp i den fuktigheten(t+)(H)
Lina >> Guuud så gott!!!! (t+)
Lucas >> Dig kan man lite på 😀 Något säger mig att du kommer inte ha några problem med att komma upp i den fuktigheten(t+)(H)
Lina >> Guuud så gott!!!! (t+)
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 07:58one can only hope 😉
one can only hope 😉
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 08:04Godmorgon! Sista hotellfrukosten för denna veckan. Ska bli skönt att vakna hemma i min egen säng i morgon.
Godmorgon! Sista hotellfrukosten för denna veckan. Ska bli skönt att vakna hemma i min egen säng i morgon.
Quote from Rasmus Olsson on 3 September 2010, 08:51God morgon!
Jag vill ha en puss!BILD:http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs202.ash2/46491_424663132933_594792933_5148871_8365201_n.jpg
(mössan är inte min, den är för stor)
God morgon!
Jag vill ha en puss!
BILD:http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs202.ash2/46491_424663132933_594792933_5148871_8365201_n.jpg
(mössan är inte min, den är för stor)
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 09:01God morgon!
Sitter och äter min andra frukost för morgonen, upptäckte att jag behöver det när jag tränar så mycket och dessutom går upp tidigare än vanligt...
Lina: Idag var jag uppe kl 05.30 och har jobbat fram till nu!!! 😀
God morgon!
Sitter och äter min andra frukost för morgonen, upptäckte att jag behöver det när jag tränar så mycket och dessutom går upp tidigare än vanligt...
Lina: Idag var jag uppe kl 05.30 och har jobbat fram till nu!!! 😀
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 09:06Linda: men, vad är det som händer tjejen 😀 Ser ju ut som jag kommer få trevligt morgonsällskap framöver - ROLIGT (t+)
Ja, man blir hungrig och PIGGARE när man tränar mer - så fortsätt med det!!!!
Linda: men, vad är det som händer tjejen 😀 Ser ju ut som jag kommer få trevligt morgonsällskap framöver - ROLIGT (t+)
Ja, man blir hungrig och PIGGARE när man tränar mer - så fortsätt med det!!!!