Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Du tänker DEN HÄR helgen.. det är lite oklart ännu vad jag har för planer för just den HÄR helgen faktiskt... BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/goodgrief.gif

Ehm lägger in veto... träning är inte the next best thing efter sex... hävdar bestämt att det är fallskärmshoppning...

Lina: finns sjukt mycket konstiga roliga spännande saker man kan prova på i träningsväg. Håller med.

Jag hävdar absolut att det är ridning.. att galoppera fram över ett stort fält i full kontroll (ja, det är liksom kontrollfunktionen som jag nu betalar någon annan för att installera på MIN häst, ifall nån undrar?). Wiiieeeee!

Hurra, jag klev upp före Lina idag! *dansar*

Jessie: Håller helt med! Full galopp över ett fält är svårslaget, under förutsättning att det är kontrollerat! Annars är det INTE kul!

*skrattar*

ni kan väl köra ett tandem 2011 så kan vi prata mer sen 😉

Jag kan köra ett tandem any time - inga rädslor. Men jag tror ändå inte att det slår känslan av EN hästkraft med egen vilja som du styr i full fart....

Så när DU har klarat av en fältgalopp så kan vi fortsätta prata Jocke. Deal? 😀

Jessie: just det tror... googla wuffo 😉 Kan ju handla om intresse men avseende kick så har jag svårt att tro att det kan slå...

Skrattar gott.

Godmorgon alla glada! (och ni andra också förstås :-)).. Står utanför min för dagen nya arbetsplats å väntar på att bli insläppt av min kollega, som uppenbarligen är sen.. Men jag hittade utan problem å morgonen känns oroväckande bra, så jag är nöjd ändå.