Quote from Rasmus Olsson on 29 August 2010, 08:09Tror minsann jag är lite bakis...
Tror minsann jag är lite bakis...
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 08:29Jag vet inte vad jag är förutom HUNGRIG! Men nu är det God Morgon, kaffet är klart ska strax bre mackorna och läsa morgontidningen.....
Ha en bra dag!
Bruse, om du känner så så det nog så.
Jag vet inte vad jag är förutom HUNGRIG! Men nu är det God Morgon, kaffet är klart ska strax bre mackorna och läsa morgontidningen.....
Ha en bra dag!
Bruse, om du känner så så det nog så.
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 09:55God Morgon!
Var "måttlig" igår, så jag är inte bakis:-)
God Morgon!
Var "måttlig" igår, så jag är inte bakis:-)
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 10:56Tror minsann att jag är lite bakis och hungrig.
Tror minsann att jag är lite bakis och hungrig.
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 11:31God morgon. Har precis klivit ur duschen och ska bege mig mot staden för att fika lite frukost 😀
God morgon. Har precis klivit ur duschen och ska bege mig mot staden för att fika lite frukost 😀
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 11:57GAAAHHHHH.... Jag sov till kl 11 idag - FATTA, jag, Lina sov till 11!!! Det har aldrig någonsin hänt 😉
Men, jag antar att jag behövde sova ikapp lite - blivit lite av den varan den senaste tiden 😉
Så, MORRON!!!!
*(pssst.... är du nöjd nu??? :D)*
GAAAHHHHH.... Jag sov till kl 11 idag - FATTA, jag, Lina sov till 11!!! Det har aldrig någonsin hänt 😉
Men, jag antar att jag behövde sova ikapp lite - blivit lite av den varan den senaste tiden 😉
Så, MORRON!!!!
*(pssst.... är du nöjd nu??? :D)*
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 05:53God Morgon!
Lite segare ur sängen i dag men nu bör det av till jobbet.
God Morgon!
Lite segare ur sängen i dag men nu bör det av till jobbet.
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 06:02så nu är havregrynsgröten uppäten, snart är det dags att gå till pendeln för att åka till det nya jobbet..
så nu är havregrynsgröten uppäten, snart är det dags att gå till pendeln för att åka till det nya jobbet..
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 06:07Lycka Till idag Helen! *Håller tummarna* och önskar dig en superdag! 🙂
Lycka Till idag Helen! *Håller tummarna* och önskar dig en superdag! 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 30 August 2010, 07:20God morgon!
Tack igen Björn, det här var en rolig morgon. Ordet pensionärstandborste gjorde en viss person lite förnärmad om jag tolkar hennes kroppsspråk rätt.
God morgon!
Tack igen Björn, det här var en rolig morgon. Ordet pensionärstandborste gjorde en viss person lite förnärmad om jag tolkar hennes kroppsspråk rätt.