Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Näe, jag tycker inte att man behöver prata så mycket OM att man är ihop (eller inte) men om det faller sig naturligt att prata om att göra en resa ett par månader framåt i tiden eller att man i sitt eget lilla huvud börjar planera in den man träffar i sin

Wtf!? Ifjol var det kalasbra väder hela veckan jag var i Schweiz och nu blir det torsk... :@

God morgon?
Vet ni vad jag just upptäckt? Att om mna slocknar som en klubbad på soffan TIDIGT en fredagskväll, då VAKNAR man tidigt en lördagsmorgon också. (t+)
Enda som är dåligt med det är väl att ingen annan är vaken då så här dags..

Vaknaaaaaa! Jag v

Godmorgon!

Undrar om jag ska göra som andra gjorde inatt, springa i korridor, snacka högt och inte stänga dörrar så det håller folk vakna?

De lär bli jätteglada vid den här tiden!

God Morgon!

Här skiner solen och det är jag glad för: någon sa tidigare i veckan att det skulle regna fre-lö-sön och idag ska jag springa två sträckor på Bellmanstafetten. Så verkar det inte bli (H)
Tar första koppen kaffe nu.

God morgon! Ni har väl ledsnat på mitt gnäll men jag mår INTE bra. Huvudvärk sedan igår eftermiddag trots att jag petat i mig ett otal medikament. Det trycker i bihålorna och ögonen svider. *SUCK*

Men vädret är fint! (H)

Lycka till på Bellmanstafetten C

Morgon, nu har man varit vaken en timma och inte gjort något vettigt, trots att det står en massa kartonger och väntar. Men jag orkar bara inte ta tag i det! (#)

Jag måste "vila" och det är nog tur det....... Enl arrangören får man inte springa sträckorna efter varandra. så jag tar del 3 + 5 och 5 får starta efter två timmar även om 4 inte kommit i mål. Det är väl så för att det inte ska ta hela dagen...... Jag ti

God Morgon!!... vilken fantastisk strålande morgon!! 🙂
JAg vaknade med halsont...f-n vad tråkigt... tur att jag inte ska vara med i SalaSilverman idag...
Nu packar jg matsäck för att åka upp o hejja på alla mina kompisar som ska delta...
det blir en fin

@ Camilla Ja, jag har blivit omsprungen av tre stycken som jag annars legat före 🙁 Sedan är det cyklister och triathleter i topp och deras siffror är ju löjligt höga...
Du får försöka hålla igång och hålla dig varm mellan rundorna. Det är väl mest knepi