Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 08:28Vid överenskommen exclusivitet anser jag iaf.
Vid överenskommen exclusivitet anser jag iaf.
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 08:35Micke: Vad gör jag inte för att du ska leta lite extra i källaren i helgen 😉
Plåga inte Jessie och Lucas nu, de får inte osingla sig medan jag är borta!
Micke: Vad gör jag inte för att du ska leta lite extra i källaren i helgen 😉
Plåga inte Jessie och Lucas nu, de får inte osingla sig medan jag är borta!
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 08:37Bruse:
Malmköping
Idag
regn 12-17 grader
Imorgon
Molnigt 8-17 graderDuger detta ?
Bruse:
Malmköping
Idag
regn 12-17 grader
Imorgon
Molnigt 8-17 grader
Duger detta ?
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 08:37Linda >> Är ju som sagt svag för bullar(H:)
Linda >> Är ju som sagt svag för bullar(H:)
Quote from Rasmus Olsson on 27 August 2010, 08:40Tack Micke!
Tack Micke!
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 08:42God Morgon solstrålar!! 🙂
Micke>> det måste vara nåt fel på väderleksrapporten över Sala... jagbeställde sol ikväll och imorgon!! 😉
God Morgon solstrålar!! 🙂
Micke>> det måste vara nåt fel på väderleksrapporten över Sala... jagbeställde sol ikväll och imorgon!! 😉
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 09:01Margareta >> Jag hörde beställningen men trodde att den mera gällde här (H)
Margareta >> Jag hörde beställningen men trodde att den mera gällde här (H)
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 09:13Micke: *kavlar upp ärmar och ut bulldeg*
Micke: *kavlar upp ärmar och ut bulldeg*
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 09:22Ang osingling - tycker att det är när man känner att man vill vara med just den här personen och börjar planera framåt, t.ex. vad man ska hitta på i jul osv. Ligga kan man ju göra regelbundet utan att vara ihop 😉 (Inte jag förstås!)
Fasiken, det är fort
Ang osingling - tycker att det är när man känner att man vill vara med just den här personen och börjar planera framåt, t.ex. vad man ska hitta på i jul osv. Ligga kan man ju göra regelbundet utan att vara ihop 😉 (Inte jag förstås!)
Fasiken, det är fort
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 09:32Katarina: håller med dig där om osingling... Det får ju bli, precis som du säger, när båda är överens om att ge det ett försök och vill satsa eller när man börjar planera framåt...
Ge dig nu INTE ut och spring alltför tidigt, speciellt inte om det känns
Katarina: håller med dig där om osingling... Det får ju bli, precis som du säger, när båda är överens om att ge det ett försök och vill satsa eller när man börjar planera framåt...
Ge dig nu INTE ut och spring alltför tidigt, speciellt inte om det känns