Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

stillasittande!

det orsakar frustration... bättre med några sår!

Äh Helen. Satsa järnet. Rätt in i kaklet! Annars är det inte på riktigt.
Det gör ont. Det kan göra jäääääääävligt ont!

(t+) på Jessies snilleblixt om permanent medlemskap. Fast i min takt kommer jag vara singel för alltid så jag blir nog här permanent ändå 🙁

Eller så blir du permanentad och får se ut som en pudel resten av livet. Fast då kan du bli en lekkamrat till din katt. 😉

(jag kanske ska vara tyst nu och stoppa in en macka i min stora/lilla käft ;))

God morgon! Okej, jag är inte superpigg och min hjärna känns som om den blivit tvångsrebootad av nån elak fan, men jag är iaf piggare än på ett par dar, alltid nåt! (H)

Morrn morrn, snart helg och under den ska jag segla tur/retur åland med båt och kompis, håll tummarna för uppehållsväder och vind < kuling 🙂

Godmorgon! Sol och 11 grader - perfekt att inviga nya gps:n med lite backträning.

Gomorron!

Jag är rätt kass på mina nya höstrutiner. Jag kommer definitivt inte upp i tid på morgonen. (#) Det sitter en zombie vid köksbordet och jag bara hostar. *mummel* Jag som tänkte rasta cykeln idag...

Men nu andra får ha en fantastisk dag! 😀

God morgon alla (H:)

En suverän morgon, tyvärr så fick man åka kollektivt till jobbet, så lite grining vart man, men allt blev bättre när man klev in på Dahls 🙂

Stressig dag blir det, och ingen lunchrast.

Åka kollektivt gör mig grinig med. Det är trångt, svettigt, massa äckliga människor. Cykla är friare, frisk luft, jag hör fåglarna, vindpbruset.