Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 19:54stillasittande!
det orsakar frustration... bättre med några sår!
stillasittande!
det orsakar frustration... bättre med några sår!
Quote from Fredric Lagerström on 26 August 2010, 21:00Äh Helen. Satsa järnet. Rätt in i kaklet! Annars är det inte på riktigt.
Det gör ont. Det kan göra jäääääääävligt ont!
Äh Helen. Satsa järnet. Rätt in i kaklet! Annars är det inte på riktigt.
Det gör ont. Det kan göra jäääääääävligt ont!
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 22:42(t+) på Jessies snilleblixt om permanent medlemskap. Fast i min takt kommer jag vara singel för alltid så jag blir nog här permanent ändå 🙁
(t+) på Jessies snilleblixt om permanent medlemskap. Fast i min takt kommer jag vara singel för alltid så jag blir nog här permanent ändå 🙁
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 22:53Eller så blir du permanentad och får se ut som en pudel resten av livet. Fast då kan du bli en lekkamrat till din katt. 😉
(jag kanske ska vara tyst nu och stoppa in en macka i min stora/lilla käft ;))
Eller så blir du permanentad och får se ut som en pudel resten av livet. Fast då kan du bli en lekkamrat till din katt. 😉
(jag kanske ska vara tyst nu och stoppa in en macka i min stora/lilla käft ;))
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 04:50God morgon! Okej, jag är inte superpigg och min hjärna känns som om den blivit tvångsrebootad av nån elak fan, men jag är iaf piggare än på ett par dar, alltid nåt! (H)
God morgon! Okej, jag är inte superpigg och min hjärna känns som om den blivit tvångsrebootad av nån elak fan, men jag är iaf piggare än på ett par dar, alltid nåt! (H)
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 06:39Morrn morrn, snart helg och under den ska jag segla tur/retur åland med båt och kompis, håll tummarna för uppehållsväder och vind < kuling 🙂
Morrn morrn, snart helg och under den ska jag segla tur/retur åland med båt och kompis, håll tummarna för uppehållsväder och vind < kuling 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 27 August 2010, 07:09Godmorgon! Sol och 11 grader - perfekt att inviga nya gps:n med lite backträning.
Godmorgon! Sol och 11 grader - perfekt att inviga nya gps:n med lite backträning.
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 07:10Gomorron!
Jag är rätt kass på mina nya höstrutiner. Jag kommer definitivt inte upp i tid på morgonen. (#) Det sitter en zombie vid köksbordet och jag bara hostar. *mummel* Jag som tänkte rasta cykeln idag...
Men nu andra får ha en fantastisk dag! 😀
Gomorron!
Jag är rätt kass på mina nya höstrutiner. Jag kommer definitivt inte upp i tid på morgonen. (#) Det sitter en zombie vid köksbordet och jag bara hostar. *mummel* Jag som tänkte rasta cykeln idag...
Men nu andra får ha en fantastisk dag! 😀
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 07:43God morgon alla (H:)
En suverän morgon, tyvärr så fick man åka kollektivt till jobbet, så lite grining vart man, men allt blev bättre när man klev in på Dahls 🙂
Stressig dag blir det, och ingen lunchrast.
God morgon alla (H:)
En suverän morgon, tyvärr så fick man åka kollektivt till jobbet, så lite grining vart man, men allt blev bättre när man klev in på Dahls 🙂
Stressig dag blir det, och ingen lunchrast.
Quote from Rasmus Olsson on 27 August 2010, 07:48Åka kollektivt gör mig grinig med. Det är trångt, svettigt, massa äckliga människor. Cykla är friare, frisk luft, jag hör fåglarna, vindpbruset.
Åka kollektivt gör mig grinig med. Det är trångt, svettigt, massa äckliga människor. Cykla är friare, frisk luft, jag hör fåglarna, vindpbruset.