Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 07:22Du får lägga ut ditt nummer Nina...så kan du få så många samtal du vill...kanske inte från någon du vill prata med med andå...;)
Du får lägga ut ditt nummer Nina...så kan du få så många samtal du vill...kanske inte från någon du vill prata med med andå...;)
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 07:37Måste bara dela med mig av morgonens musik. (H:)
http://open.spotify.com/user/snokan/playlist/6q253OmcYQAiNciHtPWA83Nu ska jag åka till Gud! Puss på er! (L)
Måste bara dela med mig av morgonens musik. (H:)
Nu ska jag åka till Gud! Puss på er! (L)
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 07:40God morgon från ett klarblått Sollentuna!
God morgon från ett klarblått Sollentuna!
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 07:50God Morgon från ett lite molnigt Kallhäll, är de på väg mot Sollentuna?
Ha en toppendag alla Toppensinglar 😉
God Morgon från ett lite molnigt Kallhäll, är de på väg mot Sollentuna?
Ha en toppendag alla Toppensinglar 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 08:05God morgon (H:)
Micke: tack för rapporten.
Jag är redan hungrig och det är en timma tills frukost nr två, haft en bra start på dagen. Extra varm och go säng i morse innan jag drog iväg och simmade innan jobbet.
God morgon (H:)
Micke: tack för rapporten.
Jag är redan hungrig och det är en timma tills frukost nr två, haft en bra start på dagen. Extra varm och go säng i morse innan jag drog iväg och simmade innan jobbet.
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 08:15fan, jag är fortfarande tjock i halsen.. var iallafall skönt med sovmorgon!
fast jag sov verkligen så länge jag kunde..
fan, jag är fortfarande tjock i halsen.. var iallafall skönt med sovmorgon!
fast jag sov verkligen så länge jag kunde..
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 08:21Får väl säga godmorgon jag också 🙂 Precis cyklat 3km i ös regn kanon start på Fredagen......
Får väl säga godmorgon jag också 🙂 Precis cyklat 3km i ös regn kanon start på Fredagen......
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 08:22Lucas .....>> Dax snart ..... ? 😉
Lucas .....>> Dax snart ..... ? 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 08:30för vad?? besök?
för vad?? besök?
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 08:33Micke: Menar du för att åtminstone stänga in honom i The Half-Way House? 🙂
Micke: Menar du för att åtminstone stänga in honom i The Half-Way House? 🙂