Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 08:38Lucas >> gnugga bort lite fluff och börja strosa bort mot halfway house 😀
Jessie >> (t+) Minst dit !!
Lucas >> gnugga bort lite fluff och börja strosa bort mot halfway house 😀
Jessie >> (t+) Minst dit !!
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 08:44(H:) jaja skall bara hålla mig i gomorron och half way tråden då 🙁
(H:) jaja skall bara hålla mig i gomorron och half way tråden då 🙁
Quote from ellen olsson on 10 September 2010, 08:58Lucas: Den här tråden är off limits!
Lucas: Den här tråden är off limits!
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 08:59Lucas .... >> Sorry 😉 Men du har för mycket fluff 😀
Lucas .... >> Sorry 😉 Men du har för mycket fluff 😀
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 09:04Då vill jag ha en rapport i half way tråden med micke (H)
Då vill jag ha en rapport i half way tråden med micke (H)
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 09:07Nina: Satt denna någon möjligtvis i telefon med någon annan...? 😉
Nina: Satt denna någon möjligtvis i telefon med någon annan...? 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 09:30Äääh, jag tycker att halfwayfolket KAN få säga godmorgon och gonatt tills de till slut har släntrat ut på riktigt?
Men du Lucas.. rapporterna FINNS i La Famillia så du har ingen ursäkt... alls.. e g e n t l i g e n. 😉
Äääh, jag tycker att halfwayfolket KAN få säga godmorgon och gonatt tills de till slut har släntrat ut på riktigt?
Men du Lucas.. rapporterna FINNS i La Famillia så du har ingen ursäkt... alls.. e g e n t l i g e n. 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 09:43Hej och hå vad jag inte är på topp i dag. Det är ett jäkla otyg att solen ska lysa så mycket. Och så är det fest i dag igen, jag orkar inte.
Hej och hå vad jag inte är på topp i dag. Det är ett jäkla otyg att solen ska lysa så mycket. Och så är det fest i dag igen, jag orkar inte.
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 09:49God morgon!
Tur att väderoraklet kan ha fel...jag hade en fantastisk morgonpromenad i solen på Kungsholmen i morse (H)
God morgon!
Tur att väderoraklet kan ha fel...jag hade en fantastisk morgonpromenad i solen på Kungsholmen i morse (H)
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 10:03Jessie: Var inte sån nu 😉
Jessie: Var inte sån nu 😉