Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 19:36Nina, jojo, "_får_ komma och laga", det är _precis_ så vi nördar ser på saken också 😉
Nina, jojo, "_får_ komma och laga", det är _precis_ så vi nördar ser på saken också 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 19:38Jag brukar faktiskt bjuda honom på middag oxå! 😉 Å så får han använda mig som samtalsterapeut. Sådeså! 😉
(Han är även väldigt bra på att putta in mig i en taxi när jag behöver åka hem från krogen. Inte för att jag gör sånt längre men...)
Jag brukar faktiskt bjuda honom på middag oxå! 😉 Å så får han använda mig som samtalsterapeut. Sådeså! 😉
(Han är även väldigt bra på att putta in mig i en taxi när jag behöver åka hem från krogen. Inte för att jag gör sånt längre men...)
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 20:05Jo jag vet. Hp har ofta det problemet. Men förutom att hårddisken kraschade så funkade den bra (H)
Jo jag vet. Hp har ofta det problemet. Men förutom att hårddisken kraschade så funkade den bra (H)
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 20:11Man kan konstatera att den är snygg och jag gillar tangenterna. Men that´s about it. (#) Jo, den är lagom i storlek oxå 14" 😉
Man kan konstatera att den är snygg och jag gillar tangenterna. Men that´s about it. (#) Jo, den är lagom i storlek oxå 14" 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 21:08Här vill jag citera IBMs dåvarande CEO Lou Gerstner och vad han sa när han fick höra att HP och Compaq skulle göra en sammanslagning. Frågan är alltså om han hört ryktet och om han är mycket orolig? Svaret:
If you take one pile of crap and add another pi
Här vill jag citera IBMs dåvarande CEO Lou Gerstner och vad han sa när han fick höra att HP och Compaq skulle göra en sammanslagning. Frågan är alltså om han hört ryktet och om han är mycket orolig? Svaret:
If you take one pile of crap and add another pi
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 21:13Lagom storlek, bra passform menar du Nina? 😉
Lagom storlek, bra passform menar du Nina? 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 21:36Johan, tänk jag VISSTE att nån skulle nappa på den. 😉
Johan, tänk jag VISSTE att nån skulle nappa på den. 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 22:05haha Jessie bästa citatet idag 🙂
iofs har jag själv en HP/Compaq som min son använder och inget fel på den...
haha Jessie bästa citatet idag 🙂
iofs har jag själv en HP/Compaq som min son använder och inget fel på den...
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 22:16Den funkade utmärkt för mig iaf, men är man prylnörd så måste man ju byta lite då och då 😉
Den funkade utmärkt för mig iaf, men är man prylnörd så måste man ju byta lite då och då 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 22:40Tur jag hann först då Nina!
Tur jag hann först då Nina!