Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 23:30trodde det hette prylbög Robert 😉 hehe
trodde det hette prylbög Robert 😉 hehe
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 00:22Det kan det säkert heta. Bara en fråga om ordval..
Det kan det säkert heta. Bara en fråga om ordval..
Quote from Rasmus Olsson on 11 September 2010, 06:43Det finns två regler hos mig:
1. I min säng sover man naken, inga kläder tillåtna
2. På natten stänger man av mobilen helt, inklusive väckningen -ingen behöver vara anträffbar dygnet runtSå jävla bajs bli väckt tio i sex av en glömd mobil. Jag som hade
Det finns två regler hos mig:
1. I min säng sover man naken, inga kläder tillåtna
2. På natten stänger man av mobilen helt, inklusive väckningen -ingen behöver vara anträffbar dygnet runt
Så jävla bajs bli väckt tio i sex av en glömd mobil. Jag som hade
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 06:50Låter inte som en God Morgon för dig Bruse...
Hoppas migränen släpper och att det blir bättre och bättre under dagen 🙂
Låter inte som en God Morgon för dig Bruse...
Hoppas migränen släpper och att det blir bättre och bättre under dagen 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 11 September 2010, 07:02God morgon! Frihetens terror e den moderna mannens boja.
God morgon! Frihetens terror e den moderna mannens boja.
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 08:41God Morgon!
Ska nu iväg på Military training, sen blir det tårtkalas hos min kusin som fyller år.
God Morgon!
Ska nu iväg på Military training, sen blir det tårtkalas hos min kusin som fyller år.
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 08:45God Morgon! Här är det molnigt värre (=helgrått liksom).
@ Micke: har just satt på perkolatorn med Blue Mountain.
*sträcker över en rykande kopp*Jag ska ladda med bacon, prinskorv och äggröra. Tänkte det skulle passa i dag. Det står på spisen, så n
God Morgon! Här är det molnigt värre (=helgrått liksom).
@ Micke: har just satt på perkolatorn med Blue Mountain.
*sträcker över en rykande kopp*
Jag ska ladda med bacon, prinskorv och äggröra. Tänkte det skulle passa i dag. Det står på spisen, så n
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 08:49Så det blirenglish breakfast idag.
Passar på att ge dig en spark i baken inför halvan!
Så det blirenglish breakfast idag.
Passar på att ge dig en spark i baken inför halvan!
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 08:49God morgon. Ska slänga i mig frukost och sen blir det badminton. första träningen på två veckor så jag ignorerar den lilla förkylningen jag har kvar. Får se om man får ångra det (H)
God morgon. Ska slänga i mig frukost och sen blir det badminton. första träningen på två veckor så jag ignorerar den lilla förkylningen jag har kvar. Får se om man får ångra det (H)
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 08:54Aj, men det behövs!
Aj, men det behövs!