Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 08:57Ninagumman, har du sovit gott? Här får du lite kaffe så du kan gå till träningen kl. 11.00. Jag drar upp rullgardinen. Titta, solen lyser 🙂
Ninagumman, har du sovit gott? Här får du lite kaffe så du kan gå till träningen kl. 11.00. Jag drar upp rullgardinen. Titta, solen lyser 🙂
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 09:21Gomorgon. Eller?
Jag säger i alla fall det.
Trots att jag vaknade upp och känner mig aningens krasslig, lätt ont i halsen så jag inte vågar gå och träna passet som jag hade tänkt. 🙁 Men heller stanna hemma och vila så jag kan komma igen till veckan än a
Gomorgon. Eller?
Jag säger i alla fall det.
Trots att jag vaknade upp och känner mig aningens krasslig, lätt ont i halsen så jag inte vågar gå och träna passet som jag hade tänkt. 🙁 Men heller stanna hemma och vila så jag kan komma igen till veckan än a
Quote from Fredric Lagerström on 11 September 2010, 09:25Ha ha Sessan! Jag har träffat denna Emma irl!
Du får hälsa henne!
Ha ha Sessan! Jag har träffat denna Emma irl!
Du får hälsa henne!
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 09:25Låter härligt!
Har någon sett Nina förresten?
Låter härligt!
Har någon sett Nina förresten?
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 09:27Gomorron!
Jag har sovit ganska gott. Jag har ingen lust att gå och träna men jag ska göra det ändå. Sen ska jag diska och städa badrummet. och ikväll ska jag och barnen åka till en kompis. Jag ska öva på att dricka vin, barnen ska leka. 😉
Sa nån kaffe?
Gomorron!
Jag har sovit ganska gott. Jag har ingen lust att gå och träna men jag ska göra det ändå. Sen ska jag diska och städa badrummet. och ikväll ska jag och barnen åka till en kompis. Jag ska öva på att dricka vin, barnen ska leka. 😉
Sa nån kaffe?
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 09:31*sträcker över en kopp rykande kaffe till Nina*
Det är bra att du är vaken annars hade du aldrig kommit till träningen i dag! Det finns äggröra, bacon och prinskorv på spisen, ta för dig 😉
*sträcker över en kopp rykande kaffe till Nina*
Det är bra att du är vaken annars hade du aldrig kommit till träningen i dag! Det finns äggröra, bacon och prinskorv på spisen, ta för dig 😉
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 09:41Underbart Camilla!! Men jag äter helst efter träning. Sparar du lite till mig? 😉
Underbart Camilla!! Men jag äter helst efter träning. Sparar du lite till mig? 😉
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 09:46Ja, jag fixar det!
Ja, jag fixar det!
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 10:44Just hemkommen från military training. Man blir blöt och skitig efter att ha krälat i blött gräs. Dax för kaffe igen.
Just hemkommen från military training. Man blir blöt och skitig efter att ha krälat i blött gräs. Dax för kaffe igen.
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 10:46Military Training är något jag förmodligen skulle stengilla 😀
Var det ett bra pass Helena?
Military Training är något jag förmodligen skulle stengilla 😀
Var det ett bra pass Helena?