Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 10:08Margareta >> Det står molnigt .. inte mulet 😉
Låter som att du inte led det minsta på promenaden i morse.. (H)
Margareta >> Det står molnigt .. inte mulet 😉
Låter som att du inte led det minsta på promenaden i morse.. (H)
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 10:19Lucas: Joho! Jag passar på så länge jag kan komma undan med det, som vanligt.. *flinar*
Lucas: Joho! Jag passar på så länge jag kan komma undan med det, som vanligt.. *flinar*
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 10:31Micke>> jag skrev att det var TUR att du kunde ha fel...jag klagar INTE det var perfekt den här ggn!! 🙂
Micke>> jag skrev att det var TUR att du kunde ha fel...jag klagar INTE det var perfekt den här ggn!! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 10:46Margareta >> Hmm tur det !! Annars blir jag tvungen att skicka upp en massa åska & regn från Gbg till dig (H)
Margareta >> Hmm tur det !! Annars blir jag tvungen att skicka upp en massa åska & regn från Gbg till dig (H)
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 14:38Nina: Jag har haft en precis likadan dator förut. Mycket bra tycker jag 🙂
Nina: Jag har haft en precis likadan dator förut. Mycket bra tycker jag 🙂
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 16:44Robert, pratar du om min värdelösa HP nu? Den är lika värdelös som min förra HP. 😉
Men den är snygg!! 😉
Robert, pratar du om min värdelösa HP nu? Den är lika värdelös som min förra HP. 😉
Men den är snygg!! 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 17:03Min HP är iaf bättre än IBM skiten jag har på jobbet...;)
Min HP är iaf bättre än IBM skiten jag har på jobbet...;)
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 18:29Institute of Black Magic 🙂
Minns inte om jag sett nån liknande för HP.. men nog förtjänar de nåt liknande efter uppköpet av datorernas HORRORmärke numero uno Compaq härom året ( typ många året 😉
Institute of Black Magic 🙂
Minns inte om jag sett nån liknande för HP.. men nog förtjänar de nåt liknande efter uppköpet av datorernas HORRORmärke numero uno Compaq härom året ( typ många året 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 19:03Nina: Pratar om datorn som du använde som kaffeunderlägg. Använder man den som dator så funkar den alldeles utmärkt, det är min erfarenhet. Enda nackdelen är väl att den blir alldeles för varm, men det är ju en hp så... 😉
Nina: Pratar om datorn som du använde som kaffeunderlägg. Använder man den som dator så funkar den alldeles utmärkt, det är min erfarenhet. Enda nackdelen är väl att den blir alldeles för varm, men det är ju en hp så... 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 19:31Robert: Varm är en underdrift. Min är så brännhet att jag inte kan ta i den efter några timmar. Min datanördkompis skäller ut mig efter noter varje gång han får komma hit och laga den. Jag kommer aldrig någonsin att våga köpa en dator utan hans hjälp igen
Robert: Varm är en underdrift. Min är så brännhet att jag inte kan ta i den efter några timmar. Min datanördkompis skäller ut mig efter noter varje gång han får komma hit och laga den. Jag kommer aldrig någonsin att våga köpa en dator utan hans hjälp igen