Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Margareta >> Det står molnigt .. inte mulet 😉
Låter som att du inte led det minsta på promenaden i morse.. (H)

Lucas: Joho! Jag passar på så länge jag kan komma undan med det, som vanligt.. *flinar*

Micke>> jag skrev att det var TUR att du kunde ha fel...jag klagar INTE det var perfekt den här ggn!! 🙂

Margareta >> Hmm tur det !! Annars blir jag tvungen att skicka upp en massa åska & regn från Gbg till dig (H)

Nina: Jag har haft en precis likadan dator förut. Mycket bra tycker jag 🙂

Robert, pratar du om min värdelösa HP nu? Den är lika värdelös som min förra HP. 😉

Men den är snygg!! 😉

Min HP är iaf bättre än IBM skiten jag har på jobbet...;)

Institute of Black Magic 🙂

Minns inte om jag sett nån liknande för HP.. men nog förtjänar de nåt liknande efter uppköpet av datorernas HORRORmärke numero uno Compaq härom året ( typ många året 😉

Nina: Pratar om datorn som du använde som kaffeunderlägg. Använder man den som dator så funkar den alldeles utmärkt, det är min erfarenhet. Enda nackdelen är väl att den blir alldeles för varm, men det är ju en hp så... 😉

Robert: Varm är en underdrift. Min är så brännhet att jag inte kan ta i den efter några timmar. Min datanördkompis skäller ut mig efter noter varje gång han får komma hit och laga den. Jag kommer aldrig någonsin att våga köpa en dator utan hans hjälp igen