Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 09:24Gött Super-Em, låter som det finns chans till en bra helg hos dig.
Bruse: jag är på väg 😉
Gött Super-Em, låter som det finns chans till en bra helg hos dig.
Bruse: jag är på väg 😉
Quote from Fredric Lagerström on 17 September 2010, 09:32Det var ju lite natta Kat.
Här e de jag som har hand om fikan idag och jag har bakat som sagt!
Amerikanska muffins!! (H:)
Det var ju lite natta Kat.
Här e de jag som har hand om fikan idag och jag har bakat som sagt!
Amerikanska muffins!! (H:)
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 09:42God Morgon, sov till efter nio. Skönt med ledig dag! Ska gå och klippa mig hos min favvofrisör. Ok, han tar betalt och ligger lite avigt till men SL har visst kommit på det och lagt lite nya busslinjer runt där han håller till.
Är det någon som ha påtår
God Morgon, sov till efter nio. Skönt med ledig dag! Ska gå och klippa mig hos min favvofrisör. Ok, han tar betalt och ligger lite avigt till men SL har visst kommit på det och lagt lite nya busslinjer runt där han håller till.
Är det någon som ha påtår
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 10:34Camilla >> Du vet att jag i stort sett aldrig säger nej till perkulator kaffe 😀
Camilla >> Du vet att jag i stort sett aldrig säger nej till perkulator kaffe 😀
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 10:37Jag vet! Och det finns lite kvar, jag fyller på din kopp/mugg/balja!
Du fixade toppenväder till förra lördagen. Jag blev lite orolig när det regnade på morgonen men sen blev det ljusare och när startgruppen före min startade så kom SOLEN fram! Så vädermä
Jag vet! Och det finns lite kvar, jag fyller på din kopp/mugg/balja!
Du fixade toppenväder till förra lördagen. Jag blev lite orolig när det regnade på morgonen men sen blev det ljusare och när startgruppen före min startade så kom SOLEN fram! Så vädermä
Quote from ellen olsson on 17 September 2010, 11:05Tack! Jag hoppas verkligen att jag blir frisk innan Lidingöloppet.
Tack! Jag hoppas verkligen att jag blir frisk innan Lidingöloppet.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 11:07Fredrik: jag sällar mig oxå till KRYA PÅ DIG önskarna. Bort bort alla dumma baciller!
Fredrik: jag sällar mig oxå till KRYA PÅ DIG önskarna. Bort bort alla dumma baciller!
Quote from Fredric Lagerström on 18 September 2010, 08:03God morgon!
Lördag och jobb för mej som vanligt. Har drukit kaffe och inser att
det nästan är helt mörkt kl 6 nu.
God morgon!
Lördag och jobb för mej som vanligt. Har drukit kaffe och inser att
det nästan är helt mörkt kl 6 nu.
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 08:54God morgon! Har märkt att det är svårt att sova länge när man går upp tidigt (#)
God morgon! Har märkt att det är svårt att sova länge när man går upp tidigt (#)
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 09:22God Morgon!
Nu är det dax för frukost, sedan blird et en lååång power walk på några timmar om regnet håller sig borta.
God Morgon!
Nu är det dax för frukost, sedan blird et en lååång power walk på några timmar om regnet håller sig borta.