Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 11:06Go Morron!
Satte på kaffet efter 10. Sov länge och tog en joggingtur. Seg i benen!
Ska i väg och jobba kväll....... hoppas att det är lugnt.
Go Morron!
Satte på kaffet efter 10. Sov länge och tog en joggingtur. Seg i benen!
Ska i väg och jobba kväll....... hoppas att det är lugnt.
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 11:09Camilla: hoppas vi får en lugn kväll på våra ortopedavdelningar ikväll 😀
Ha en bra dag!
Camilla: hoppas vi får en lugn kväll på våra ortopedavdelningar ikväll 😀
Ha en bra dag!
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 11:12Morning alla. Ja då ligger man här i sängen med datorn jämte sig och en kopp kaffe ahhh....
Morning alla. Ja då ligger man här i sängen med datorn jämte sig och en kopp kaffe ahhh....
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 11:39Haha Linda kom du på det själv?? 😉
God morogn nu är dagens träningspass gjorda och jag skall ta en sväng till stan, införskaffa lite viktiga saker....typ vin
Haha Linda kom du på det själv?? 😉
God morogn nu är dagens träningspass gjorda och jag skall ta en sväng till stan, införskaffa lite viktiga saker....typ vin
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 11:44Em: Japp, aaaaalldeles själv! 😀 😉
Em: Japp, aaaaalldeles själv! 😀 😉
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 15:40inatt drömde jag föresten om ny variant av vätternrundan/cykelvasan.. den var 20 mil lång, största delen genom skog, men det jobbiga var att med jämna mellanrum så kom det uppgifter som man skulle lösa, oftast logiska problem eller bara om artkunskap där
inatt drömde jag föresten om ny variant av vätternrundan/cykelvasan.. den var 20 mil lång, största delen genom skog, men det jobbiga var att med jämna mellanrum så kom det uppgifter som man skulle lösa, oftast logiska problem eller bara om artkunskap där
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 18:53Det låter som en upplägg för en ny tävling 🙂
Det låter som en upplägg för en ny tävling 🙂
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 06:58God Morgon!
Är på jobbet och väntar på att få rapport. Lev väl 😉
God Morgon!
Är på jobbet och väntar på att få rapport. Lev väl 😉
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 07:25Gomorron!
Ytterligare en natt till ända. Den här natten har jag mestadels tillbringat med att ta hand om glaskross. Är Elvisfantaster speciellt duktiga på att krossa glas?
Jaja, idag fick jag se soluppgången i alla fall. Första gången den här veckan. Ba
Gomorron!
Ytterligare en natt till ända. Den här natten har jag mestadels tillbringat med att ta hand om glaskross. Är Elvisfantaster speciellt duktiga på att krossa glas?
Jaja, idag fick jag se soluppgången i alla fall. Första gången den här veckan. Ba
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 08:04God morgon på er! Idag blir det mysfrukost med färsk baguette och marmelad, någon som vill ha? 🙂
God morgon på er! Idag blir det mysfrukost med färsk baguette och marmelad, någon som vill ha? 🙂