Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 07:14God morgon!
Hoppas alla får en kalas fin dag:-)
God morgon!
Hoppas alla får en kalas fin dag:-)
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 07:20God morogn Tobias och alla andra super singlar.
Jag känner på mig att denna veckan kommer bli något utöver det vanliga, något kommer hända och det kommer bli fantastiskt bra....:D
God morogn Tobias och alla andra super singlar.
Jag känner på mig att denna veckan kommer bli något utöver det vanliga, något kommer hända och det kommer bli fantastiskt bra....:D
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 07:29Det är inte utan att man blir lite nyfiken på vad som kommer hända i veckan Emelie ;)..
Godmorgon förresten 🙂
Det är inte utan att man blir lite nyfiken på vad som kommer hända i veckan Emelie ;)..
Godmorgon förresten 🙂
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 07:35Morgon alla denna svarta dag !!!
Hoppas att Ni kommer att få en vacker dag trots det politiska oväder som drar över Sverige sedan igår (H).
Här komme dagens rapport. Ju mer jag gör dessa ju mer övertygad blir jag att jag borde byta land med Anna.......
Morgon alla denna svarta dag !!!
Hoppas att Ni kommer att få en vacker dag trots det politiska oväder som drar över Sverige sedan igår (H).
Här komme dagens rapport. Ju mer jag gör dessa ju mer övertygad blir jag att jag borde byta land med Anna.......
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 07:48terese bara känner på mig att det kommer bli en bra vecka, vet inte vad som kommer att hönda, mer än att jag skall plugga 🙂
Micke, vem skall nu servera dig kaffe när Lucas har försvunnit???
*räcker över en kopp* kanske inte så varmt men bättre än inge
terese bara känner på mig att det kommer bli en bra vecka, vet inte vad som kommer att hönda, mer än att jag skall plugga 🙂
Micke, vem skall nu servera dig kaffe när Lucas har försvunnit???
*räcker över en kopp* kanske inte så varmt men bättre än inge
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 07:52God morgon. Hoppas att ni somnade lättare än vad jag gjorde igår. Kommer bli en tung dag..
God morgon. Hoppas att ni somnade lättare än vad jag gjorde igår. Kommer bli en tung dag..
Quote from ellen olsson on 20 September 2010, 07:57Gomorron! Är det dags att gräva bort Skåne och Blekinge nu?
Gomorron! Är det dags att gräva bort Skåne och Blekinge nu?
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 07:57Emelie: ja, det är inte helt fel det heller 🙂
Micke: du kan ta bort min ort från listan, jag har ju förflyttat mig lite vet du.
Emelie: ja, det är inte helt fel det heller 🙂
Micke: du kan ta bort min ort från listan, jag har ju förflyttat mig lite vet du.
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 08:01Emelie >> Tack !! Vet inte hur jag ska överleva utan honom, men du verkar i alla fall se till att göra mitt liv lättare 🙂
Fredrik> > (t+)
Theresl>> Misstänker att det är fler från den orten men jag lägger till din nya eller ska jag sätta upp den där d
Emelie >> Tack !! Vet inte hur jag ska överleva utan honom, men du verkar i alla fall se till att göra mitt liv lättare 🙂
Fredrik> > (t+)
Theresl>> Misstänker att det är fler från den orten men jag lägger till din nya eller ska jag sätta upp den där d
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 08:10Jo, det finns det säkert, men tar man ett mellanting mellan Sollentuna å Stockholm så har man ju Solna :-)... Näe, jag e så förvirrad på vart jag hör hemma nånstans så de behöver du inte, men tack för erbjudandet 🙂
Jo, det finns det säkert, men tar man ett mellanting mellan Sollentuna å Stockholm så har man ju Solna :-)... Näe, jag e så förvirrad på vart jag hör hemma nånstans så de behöver du inte, men tack för erbjudandet 🙂