Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 08:11God morgon på er! Inte bra att powernappa på söndagskvällen. Hade svårt att sova och vaknade inte ens av klockan (#) Som tur är har jag inte någon tid att passa idag! Ska bara en snabb sväng förbi kontoret och sen ska jag hemåt!
*räcker över en kopp kaff
God morgon på er! Inte bra att powernappa på söndagskvällen. Hade svårt att sova och vaknade inte ens av klockan (#) Som tur är har jag inte någon tid att passa idag! Ska bara en snabb sväng förbi kontoret och sen ska jag hemåt!
*räcker över en kopp kaff
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 08:14och MATS! Glöm inte Mats. Han måste ju åtminstone ta sig till Gbg först.
och MATS! Glöm inte Mats. Han måste ju åtminstone ta sig till Gbg först.
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 08:17Jessie: Hmmm, ok då. Vi kanske kan övertyga Nina om att kapa en sån där båt som hon jobbar på och evakuera folk "åtminstone" till Göteborg!? 😀
Jessie: Hmmm, ok då. Vi kanske kan övertyga Nina om att kapa en sån där båt som hon jobbar på och evakuera folk "åtminstone" till Göteborg!? 😀
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 08:17Du hade en likadan morgon som mig mao Linda. Somnade på tåget ner till Stockholm igår, och det fick sömnen inatt lida av.. Men skillnaden mellan oss är att jag hade en tid att passa.. Skulle med pendeln som gick kl fem, vaknade en halvtimme innan, så fruk
Du hade en likadan morgon som mig mao Linda. Somnade på tåget ner till Stockholm igår, och det fick sömnen inatt lida av.. Men skillnaden mellan oss är att jag hade en tid att passa.. Skulle med pendeln som gick kl fem, vaknade en halvtimme innan, så fruk
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 08:19Theres: Ok, så illa är det inte för mig. Jag äter fortfarande frukost och sen ska jag packa in allt i bilen och svänga förbi kontoret ett par timmar innan jag kör vidare hem vid lunch för att slippa rusningstrafik. 🙂
Theres: Ok, så illa är det inte för mig. Jag äter fortfarande frukost och sen ska jag packa in allt i bilen och svänga förbi kontoret ett par timmar innan jag kör vidare hem vid lunch för att slippa rusningstrafik. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 08:20Linda >> Den är funnen nu är det bara en liten test att den fungerar så är den din. Så nej du är inte glömd 🙂
Linda >> Den är funnen nu är det bara en liten test att den fungerar så är den din. Så nej du är inte glömd 🙂
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 08:22Micke: (H:) *trycker obemärkt in ett "inte" före "glömd" i Mickes inlägg*
Micke: (H:) *trycker obemärkt in ett "inte" före "glömd" i Mickes inlägg*
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 08:24Morrn morrn, skönt med måndag igen så man får vila upp sig.
Morrn morrn, skönt med måndag igen så man får vila upp sig.
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 09:15God morgon!
SD tredje största partiet i Sjöbo. Hur tänker de i den där hålan egentligen!?? Har de föräldrar som är syskon och sitter och spelar banjo på fritiden?! *suck*
God morgon!
SD tredje största partiet i Sjöbo. Hur tänker de i den där hålan egentligen!?? Har de föräldrar som är syskon och sitter och spelar banjo på fritiden?! *suck*
Quote from Fredric Lagerström on 20 September 2010, 09:20God morgon!
Kat: Förmodligen.
Kan ni tänka er. Jag har rensat upp på skrivbordet, skrivbordet på datan. Känns så gott att det är någorlunda luftigt där igen.
God morgon!
Kat: Förmodligen.
Kan ni tänka er. Jag har rensat upp på skrivbordet, skrivbordet på datan. Känns så gott att det är någorlunda luftigt där igen.