Quote from Fredric Lagerström on 20 September 2010, 11:57Jag tycker man ska sträva emot den typen av flockbeteende.
Om alla plötsligen börjar gå åt ett håll så är det inte säkert alls att det är rätt. Ofta visar det sej att det är fel. Vi måste våga fatta egna beslut utifrån det vi verkligen tror på.Se Lidin
Jag tycker man ska sträva emot den typen av flockbeteende.
Om alla plötsligen börjar gå åt ett håll så är det inte säkert alls att det är rätt. Ofta visar det sej att det är fel. Vi måste våga fatta egna beslut utifrån det vi verkligen tror på.
Se Lidin
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 07:39Godmorgon alle hopa 🙂
Godmorgon alle hopa 🙂
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 08:19god morgon
morgon promenad -check
morgon plugg- check
nu frulle och sedan skolan 😀 ha en underbar dag alla ljuvliga supersinglar!!!
god morgon
morgon promenad -check
morgon plugg- check
nu frulle och sedan skolan 😀 ha en underbar dag alla ljuvliga supersinglar!!!
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 08:34Har varit vaken i ett par timmar...men God morgon på er alla sniglar;)
Har varit vaken i ett par timmar...men God morgon på er alla sniglar;)
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 08:40God morgon! Det var värst vad det regnar. Har jag nämnt att jag hatar Stockholm central? Det gör jag. :@
God morgon! Det var värst vad det regnar. Har jag nämnt att jag hatar Stockholm central? Det gör jag. :@
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 08:42Morrn, pratade i sömn imorse när någon försökte väcka mig (minst lika trött) gick upp i sömn, slängde in en tvätt mer sovandes, har ingen aning om hur jag tagit mig cyklande till Gamla Ullevi där jag cyklade på en kollega. Nu befinner jag mig i något som
Morrn, pratade i sömn imorse när någon försökte väcka mig (minst lika trött) gick upp i sömn, slängde in en tvätt mer sovandes, har ingen aning om hur jag tagit mig cyklande till Gamla Ullevi där jag cyklade på en kollega. Nu befinner jag mig i något som
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 08:50Erika: jag hoppas att du snart vaknar ur mardrömmen.
God Morgon till var och en!
Erika: jag hoppas att du snart vaknar ur mardrömmen.
God Morgon till var och en!
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 09:08God morgon!
Var jättekallt hemma igår när jag kom hem. Som ett brev på posten vaknade jag med huvudvärk, täppt i näsan och ont i halsen 🙁 Bara att krypa tillbaka ner i sängen igen...
God morgon!
Var jättekallt hemma igår när jag kom hem. Som ett brev på posten vaknade jag med huvudvärk, täppt i näsan och ont i halsen 🙁 Bara att krypa tillbaka ner i sängen igen...
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 09:09Grattis Linda låter som du fått samma som jag har...
BILD:http://www.addemoticons.com/emoticon/animated/AddEmoticons04255.gif
Grattis Linda låter som du fått samma som jag har...
BILD:http://www.addemoticons.com/emoticon/animated/AddEmoticons04255.gif
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 09:13Jörgen: Tack...Så det var från DIG det kom! *söker desperat efter en syndabock*
Jörgen: Tack...Så det var från DIG det kom! *söker desperat efter en syndabock*