Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 18:48Oj, Johan. Har du vaknat på den sidan idag!? (#)
Oj, Johan. Har du vaknat på den sidan idag!? (#)
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 18:51Tja, idag var faktiskt en ganska bra dag. Slapp till exempel bli hörselskadad av brandlarmet och tvingas gå ut i kylan och frysa. Fick saker gjorda dessutom, men såhär när man kommer hem på kvällen kommer all ångest över misslyckade relationer tillbaks.
Tja, idag var faktiskt en ganska bra dag. Slapp till exempel bli hörselskadad av brandlarmet och tvingas gå ut i kylan och frysa. Fick saker gjorda dessutom, men såhär när man kommer hem på kvällen kommer all ångest över misslyckade relationer tillbaks.
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 18:54Usch då. Vet precis vad du menar och det känns inget vidare! 🙁 Man kan ju bara hoppas att det vänder, det kan kanske inte bli sämre i alla fall!? *försöker vara optimistisk* 🙂
Usch då. Vet precis vad du menar och det känns inget vidare! 🙁 Man kan ju bara hoppas att det vänder, det kan kanske inte bli sämre i alla fall!? *försöker vara optimistisk* 🙂
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 18:55Joodaa det hinner man... När jag testade att dejta på nätet första gången så jobbade jag i princip dygnet runt så dejta på nätet var typ enda alternativet.. Så tid finns fastän man jobbar mycket 🙂
Joodaa det hinner man... När jag testade att dejta på nätet första gången så jobbade jag i princip dygnet runt så dejta på nätet var typ enda alternativet.. Så tid finns fastän man jobbar mycket 🙂
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 18:55Lider med dig johan för att du har en sån dag idag när allt känns totalt hopplöst :-(... Men efter regn kommer solsken, och självklart(!) kommer det att vända för dig med!
*kramar om*
Lider med dig johan för att du har en sån dag idag när allt känns totalt hopplöst :-(... Men efter regn kommer solsken, och självklart(!) kommer det att vända för dig med!
*kramar om*
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 18:56Åh, en SÅN dag. (#)
Då får Lill-Johan en BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-hug002.gif (vare sig han vill eller inte).
Åh, en SÅN dag. (#)
Då får Lill-Johan en BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-hug002.gif (vare sig han vill eller inte).
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 19:44Johan: Tvärt om mot alla andra här tror jag faktiskt det är kört för dig.. du har bränt dina kort.. väggen kommer aldrig raseras, du får helt enkelt vara ensam i kassakön på konsum resten av livet.
eller inte 🙂 Klart det vä
Johan: Tvärt om mot alla andra här tror jag faktiskt det är kört för dig.. du har bränt dina kort.. väggen kommer aldrig raseras, du får helt enkelt vara ensam i kassakön på konsum resten av livet.
eller inte 🙂 Klart det vä
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 20:27Bra där Björn och det klart det gör Johan, hon finns där 🙂
Bra där Björn och det klart det gör Johan, hon finns där 🙂
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 21:03Njae, så mkt sämre på kärleksfronten tror jag inte det blir. The botten is nådd och dags för vändning? Så svårt att fortsätta hoppas bara. Tur det inte går lika dåligt på jobbet iaf. 🙂
*kram*
Hoppas ni har rätt.Björn och Emelie, ni verkar extra säkra
Njae, så mkt sämre på kärleksfronten tror jag inte det blir. The botten is nådd och dags för vändning? Så svårt att fortsätta hoppas bara. Tur det inte går lika dåligt på jobbet iaf. 🙂
*kram*
Hoppas ni har rätt.
Björn och Emelie, ni verkar extra säkra
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 21:15Johan: Skit i brudarna...;) Jag har haft många sådan perioder som du har nu...dom självklart skit jobbiga...men det jag lärt mig är att om man träffar någon när man som mest vill ha någon brukar det bara bli skit...
Tänk bara på dig själv...träna och jobb
Johan: Skit i brudarna...;) Jag har haft många sådan perioder som du har nu...dom självklart skit jobbiga...men det jag lärt mig är att om man träffar någon när man som mest vill ha någon brukar det bara bli skit...
Tänk bara på dig själv...träna och jobb