Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 08:01Morrn!
Fel i pendeltågttafiken IGEN. Å vintern har inte börjat än...
Morrn!
Fel i pendeltågttafiken IGEN. Å vintern har inte börjat än...
Quote from Fredric Lagerström on 22 September 2010, 08:02Kära singlar, god morgon!
Efter en natt med mestadels lugn sömn sitter jag nu här med mitt kaffe. Tänker på vad jag har att göra idag. Gräsmattan fårvänta på klippning ett tag till, tänker att spelar jag ut korten rätt nu kan det klara sig med bara en kl
Kära singlar, god morgon!
Efter en natt med mestadels lugn sömn sitter jag nu här med mitt kaffe. Tänker på vad jag har att göra idag. Gräsmattan fårvänta på klippning ett tag till, tänker att spelar jag ut korten rätt nu kan det klara sig med bara en kl
Quote from Rasmus Olsson on 22 September 2010, 08:04Vinter? Jag har inte ens slutat med kortbyxor!
Vinter? Jag har inte ens slutat med kortbyxor!
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 08:06Gomorron!
Micke, du kan få kaffe men jag har slut på mjölk.
Har just kommit hem efter att ha lämnat barnen. Eftersom Subban går i trasiga skor blev det cykel idag. Shit vad kallt det var om händerna! Men nu känns det bara skönt att ha fått lite luft.
N
Gomorron!
Micke, du kan få kaffe men jag har slut på mjölk.
Har just kommit hem efter att ha lämnat barnen. Eftersom Subban går i trasiga skor blev det cykel idag. Shit vad kallt det var om händerna! Men nu känns det bara skönt att ha fått lite luft.
N
Quote from ellen olsson on 22 September 2010, 08:14Gomorron! Jag behöver göra betydande investeringar i glass idag.
Gomorron! Jag behöver göra betydande investeringar i glass idag.
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 08:29Nina >> Gör inget finns mjölk här men inget kaffe ...
Så stämmer menyn bättre nu då ?
Nina >> Gör inget finns mjölk här men inget kaffe ...
Så stämmer menyn bättre nu då ?
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 08:51Ett snabbt inlägg från jobb
SOOOLEN skiner här i Malmö och det är superhärligt!!!!
Det var svinkallt om händerna i morse, men nu, nu är det jätteskönt!Ha en underbar dag!!!!
Back to work!
Ett snabbt inlägg från jobb
SOOOLEN skiner här i Malmö och det är superhärligt!!!!
Det var svinkallt om händerna i morse, men nu, nu är det jätteskönt!
Ha en underbar dag!!!!
Back to work!
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 09:01God morgon!
Jag vaknade med huvudvärk men den är på väg att släppa. I dag ska jag köpa fyra olika sorters lampor, sockerbit till kökslampan så jag får lite ljus samt skruv och plugg. Vad jag ska med skruv och plugg när jag varken har borr eller är bekväm
God morgon!
Jag vaknade med huvudvärk men den är på väg att släppa. I dag ska jag köpa fyra olika sorters lampor, sockerbit till kökslampan så jag får lite ljus samt skruv och plugg. Vad jag ska med skruv och plugg när jag varken har borr eller är bekväm
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 09:01Haha!! Micke, det var ju nästan rätt. (H)
Haha!! Micke, det var ju nästan rätt. (H)
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 09:14Kat: Ett förslag. Vänta till vinprovningen. Efter ett par glas vin kan du säkert linda både en och två av herrarna i föreningen runt dina lillfingrar! 🙂 Och vips, så har du vaktmästare/fastighetsskötare som kan fixa sånt du behöver hjälp med! Bjud på li
Kat: Ett förslag. Vänta till vinprovningen. Efter ett par glas vin kan du säkert linda både en och två av herrarna i föreningen runt dina lillfingrar! 🙂 Och vips, så har du vaktmästare/fastighetsskötare som kan fixa sånt du behöver hjälp med! Bjud på li