Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Haha Så du är inte nöjd med bara hästen?! Min riddare får gärna komma i en bekväm bil modell större - är inte så mycket för hästar.

Jodå. Vet hästar som är mycket trevligare än vissa killar, men nja...helst en trevlig riddare med en trevlig häst om jag får välja 😉

Usch kändes som måndag i dag
Var trött och seg i morrse.
Men skönt att vara hemma slippa åka till örebro för att jobba ( är där någon dag i veckan ) trist att köra 30 mil per dag.
Men efter någon kopp kaffe så börjar tröttheten att gå över.

God morgon 😀

Hoppas ni sovit gott i natt och att ni är pigga och glada så här på morgonkvisten 😉

Tycks vara kallt ute även idag, i nuläget inget regn - får vara tacksam för det lilla!
Jobbar morgonpass idag oxå, men sen är jag ledig fram till kl 16 på

*ser sig omkring & skakar på huvudet lite sådär lagom uppgivet* - jösses, vilket morgontrött gäng 😉

Gomorron.... *gääääsp*

Jag vill sova!

Lina, du är inte ensam!

Men eftersom jag är den ENDA som är pigg på jobbet på morgonen när vi börjar klockan 06:00 så blev jag ombedd att hålla käften nyss (OBS! jag vet att ni är några som hört mig sätta igång och kanske håller med honom men hear me ou

@ jessie: Du är underbar!! (t+)

Morrrrgon, är lätt seg å trött just nu sen åxå så jag springer iväg till jobbet nu. Hade uppskattat sällskap i helgen...

God morgon alle hop. Nu blir det kaffe 🙂

@Jessie (t+)