Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 10:53Haha Så du är inte nöjd med bara hästen?! Min riddare får gärna komma i en bekväm bil modell större - är inte så mycket för hästar.
Haha Så du är inte nöjd med bara hästen?! Min riddare får gärna komma i en bekväm bil modell större - är inte så mycket för hästar.
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 10:59Jodå. Vet hästar som är mycket trevligare än vissa killar, men nja...helst en trevlig riddare med en trevlig häst om jag får välja 😉
Jodå. Vet hästar som är mycket trevligare än vissa killar, men nja...helst en trevlig riddare med en trevlig häst om jag får välja 😉
Quote from Åsa Tysklind on 22 September 2010, 11:24Usch kändes som måndag i dag
Var trött och seg i morrse.
Men skönt att vara hemma slippa åka till örebro för att jobba ( är där någon dag i veckan ) trist att köra 30 mil per dag.
Men efter någon kopp kaffe så börjar tröttheten att gå över.
Usch kändes som måndag i dag
Var trött och seg i morrse.
Men skönt att vara hemma slippa åka till örebro för att jobba ( är där någon dag i veckan ) trist att köra 30 mil per dag.
Men efter någon kopp kaffe så börjar tröttheten att gå över.
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 05:20God morgon 😀
Hoppas ni sovit gott i natt och att ni är pigga och glada så här på morgonkvisten 😉
Tycks vara kallt ute även idag, i nuläget inget regn - får vara tacksam för det lilla!
Jobbar morgonpass idag oxå, men sen är jag ledig fram till kl 16 på
God morgon 😀
Hoppas ni sovit gott i natt och att ni är pigga och glada så här på morgonkvisten 😉
Tycks vara kallt ute även idag, i nuläget inget regn - får vara tacksam för det lilla!
Jobbar morgonpass idag oxå, men sen är jag ledig fram till kl 16 på
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 06:10*ser sig omkring & skakar på huvudet lite sådär lagom uppgivet* - jösses, vilket morgontrött gäng 😉
*ser sig omkring & skakar på huvudet lite sådär lagom uppgivet* - jösses, vilket morgontrött gäng 😉
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 06:37Gomorron.... *gääääsp*
Jag vill sova!
Gomorron.... *gääääsp*
Jag vill sova!
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 07:01Lina, du är inte ensam!
Men eftersom jag är den ENDA som är pigg på jobbet på morgonen när vi börjar klockan 06:00 så blev jag ombedd att hålla käften nyss (OBS! jag vet att ni är några som hört mig sätta igång och kanske håller med honom men hear me ou
Lina, du är inte ensam!
Men eftersom jag är den ENDA som är pigg på jobbet på morgonen när vi börjar klockan 06:00 så blev jag ombedd att hålla käften nyss (OBS! jag vet att ni är några som hört mig sätta igång och kanske håller med honom men hear me ou
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 07:06@ jessie: Du är underbar!! (t+)
@ jessie: Du är underbar!! (t+)
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 07:17Morrrrgon, är lätt seg å trött just nu sen åxå så jag springer iväg till jobbet nu. Hade uppskattat sällskap i helgen...
Morrrrgon, är lätt seg å trött just nu sen åxå så jag springer iväg till jobbet nu. Hade uppskattat sällskap i helgen...
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 07:19God morgon alle hop. Nu blir det kaffe 🙂
@Jessie (t+)
God morgon alle hop. Nu blir det kaffe 🙂
@Jessie (t+)