Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 08:06Sessan >>> Tack !!!
Snuskis >> Ringer om en stund
Sessan >>> Tack !!!
Snuskis >> Ringer om en stund
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 08:09Snuskis >> Fungerar klockrent med sådan mjölk !! Snällare mot magen om inte annat
Snuskis >> Fungerar klockrent med sådan mjölk !! Snällare mot magen om inte annat
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 08:11Tycker synd om mina arbetskollegor ... Först igår ett stycke Micke med en blodsockernivå på -200 och idag en utan mjölk till sin Chai.
Som märkes är det med andra ord fel dagar att bråka med mig.(H)
Tycker synd om mina arbetskollegor ... Först igår ett stycke Micke med en blodsockernivå på -200 och idag en utan mjölk till sin Chai.
Som märkes är det med andra ord fel dagar att bråka med mig.(H)
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 08:13Du får ta djupa andetag, Micke! 😉
Du får ta djupa andetag, Micke! 😉
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 08:21God morgon! Sista dagen i våra gamla lokaler och jag har av någon anledning släpat hit ännu mer grejer. Nu när jag tittar mig omkring undrar jag hur i hela friden jag ska lyckas ta mig hem med allt... Innebandyträning på lunchen, premiär för nya klubban (
God morgon! Sista dagen i våra gamla lokaler och jag har av någon anledning släpat hit ännu mer grejer. Nu när jag tittar mig omkring undrar jag hur i hela friden jag ska lyckas ta mig hem med allt... Innebandyträning på lunchen, premiär för nya klubban (
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 08:30Snuskis >> Har provat hjälpte inte och nu ska man på utbildning ...... Kom hit och lugna ner mig
Snuskis >> Har provat hjälpte inte och nu ska man på utbildning ...... Kom hit och lugna ner mig
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 08:34Jag hoppar på cykeln direkt. Fick förslaget inatt att jag skulle ta med ett tält och cykla till Stockholm ändå. Tydligen skulle det bara ta 3 dagar. *mummel*
Jag hoppar på cykeln direkt. Fick förslaget inatt att jag skulle ta med ett tält och cykla till Stockholm ändå. Tydligen skulle det bara ta 3 dagar. *mummel*
Quote from ellen olsson on 23 September 2010, 08:50Nina: Du kan sova på vandrarhem och 2 dagar räcker gott.
Nina: Du kan sova på vandrarhem och 2 dagar räcker gott.
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 08:54Fredrik: Haha! Ja, för det lär ju hända..... NOT! 😉
Fredrik: Haha! Ja, för det lär ju hända..... NOT! 😉
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 08:57Go Morron!
Jag har fixat påtår till alla som vill ha och det finns både mjölk och socker frö de som inte redan är tillräckligt söta 😉
Go Morron!
Jag har fixat påtår till alla som vill ha och det finns både mjölk och socker frö de som inte redan är tillräckligt söta 😉