Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 07:50God morgon!
Det är en strålande dag 😀Helen: vilken mardröm, tänk att vara försenad till Lidingöloppet 🙁 Du får ställa dubbla alarm imorgon!!! Hoppas det känns bra i kroppen inför loppet!!!
Aha, så du kör oxå med lååånga telefonsamtal 😉 Visst är det
God morgon!
Det är en strålande dag 😀
Helen: vilken mardröm, tänk att vara försenad till Lidingöloppet 🙁 Du får ställa dubbla alarm imorgon!!! Hoppas det känns bra i kroppen inför loppet!!!
Aha, så du kör oxå med lååånga telefonsamtal 😉 Visst är det
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 08:04det är sista momentet på klassikern.. det känns ok i kroppen..förkylningen är borta, men jag har knappt sprungit något, men jag kan vara jävligt envis..
det är sista momentet på klassikern.. det känns ok i kroppen..förkylningen är borta, men jag har knappt sprungit något, men jag kan vara jävligt envis..
Quote from ellen olsson on 24 September 2010, 08:08Gomorron! Skönt att vara ledig idag!
Gomorron! Skönt att vara ledig idag!
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 08:20Jag provade lägga in ett morgon redan kl 07.00 imorse, men tydligen ville inte nätet vara med...
Jag provade lägga in ett morgon redan kl 07.00 imorse, men tydligen ville inte nätet vara med...
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 08:25God morgon alla 🙂
God morgon alla 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 24 September 2010, 08:50God morgon!
Jag vill önska alla som ska springa i Lidingöskogarna ett stort lycka till!!
(V)
God morgon!
Jag vill önska alla som ska springa i Lidingöskogarna ett stort lycka till!!
(V)
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 08:52Ja tyvärr 🙁
Vi ska ju, om vädret tillåter, ut och paddla 😀
Hade gärna stått och HEJAT!!!! Skulle skrika som en galning: HEJJJJA JESSIE - KOM IGEN SNYGGING, GE JÄRNET GIRL!!!! KOM IGEN, SLACKA INTE, SPURTA!!!!! 😀 *skrattar*Hoppas det går bra!!!!
Ja tyvärr 🙁
Vi ska ju, om vädret tillåter, ut och paddla 😀
Hade gärna stått och HEJAT!!!! Skulle skrika som en galning: HEJJJJA JESSIE - KOM IGEN SNYGGING, GE JÄRNET GIRL!!!! KOM IGEN, SLACKA INTE, SPURTA!!!!! 😀 *skrattar*
Hoppas det går bra!!!!
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 09:02Lycka till alla Lidingölöpare!
Ha kul och försök njuta (t+)
jag ska skänka en extra tanke till Jessie & Jocke som är så
grymt förberedda *kärleksfull ironi*
Lycka till alla Lidingölöpare!
Ha kul och försök njuta (t+)
jag ska skänka en extra tanke till Jessie & Jocke som är så
grymt förberedda *kärleksfull ironi*
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 09:27Alingsås: Molnigt med chans till regn 13-19 grader
Eskilstuna: Mulet 13-19 grader
Borås: Molnigt 11-17 grader
Falun: Regn 13 grader
Frölunda: Mulet 15-20 grader med risk för regn under eftermiddagen
Geneve: Mycket regn ( äntligen ) 15-10 grader
Göteborg:
Alingsås: Molnigt med chans till regn 13-19 grader
Eskilstuna: Mulet 13-19 grader
Borås: Molnigt 11-17 grader
Falun: Regn 13 grader
Frölunda: Mulet 15-20 grader med risk för regn under eftermiddagen
Geneve: Mycket regn ( äntligen ) 15-10 grader
Göteborg:
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 09:36Betyder det där att vi inte har nåt väder i Gävle i helgen?
Betyder det där att vi inte har nåt väder i Gävle i helgen?