Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 10:23Ja, det har du säkert Fredrik, men har det gått bra? Hur många procent har du lyckats träna utan regn.. e g e n t l i g e n? (H)
Ja, det har du säkert Fredrik, men har det gått bra? Hur många procent har du lyckats träna utan regn.. e g e n t l i g e n? (H)
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 10:25Man ska ju behärska alla väder förhållanden på tävling...;)
Kan ju inte träna i bra väder ett helt år för ett lopp och på tävlingsdagen är det skitväder...;)
Man ska ju behärska alla väder förhållanden på tävling...;)
Kan ju inte träna i bra väder ett helt år för ett lopp och på tävlingsdagen är det skitväder...;)
Quote from ellen olsson on 24 September 2010, 10:27Jessie: Ingen aning, men jag föredrar ändå att slippa regn.
Jessie: Ingen aning, men jag föredrar ändå att slippa regn.
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 11:18Morgon på er! (Nix, fortfarande inte kry, börjar bli trött på att sova...:-()
Håller tummarna för er som ska springa runt på Lidingö i morgon. Spring för allt vad ni har annars kanske Lina och Hans kommer efter er med paddlarna! 😀
Morgon på er! (Nix, fortfarande inte kry, börjar bli trött på att sova...:-()
Håller tummarna för er som ska springa runt på Lidingö i morgon. Spring för allt vad ni har annars kanske Lina och Hans kommer efter er med paddlarna! 😀
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 11:19Men Tobias, om man bor i Gbg så har man ju bara ETT sorts väder?
Några futtiga plusgrader och regn underifrån är väl standard där nere?
Men Tobias, om man bor i Gbg så har man ju bara ETT sorts väder?
Några futtiga plusgrader och regn underifrån är väl standard där nere?
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 11:21Usch då Linda, är du fortfarande dålig? Fy för långdragna sjukdomar 🙁
Usch då Linda, är du fortfarande dålig? Fy för långdragna sjukdomar 🙁
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 11:23Jessie : Du har delvis rätt.
Borås däremot regn mest hela tiden o en motorväg tvärrs igenom hela skiten;).
Jessie : Du har delvis rätt.
Borås däremot regn mest hela tiden o en motorväg tvärrs igenom hela skiten;).
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 11:29Theres: Nej det är inte roligt alls, speciellt eftersom jag äntligen kommit igång med träningen och börjat få till en sund dygnsrytm... Men det kan ju bara bli bättre nu eller hur? 🙂
Theres: Nej det är inte roligt alls, speciellt eftersom jag äntligen kommit igång med träningen och börjat få till en sund dygnsrytm... Men det kan ju bara bli bättre nu eller hur? 🙂
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 14:31OKej jag vet att det inte är morgn längre, och jag har varit uppe sedan länge, men skulle behöva lite råd,
skall jag träna idag elelr inte?
Fördelar, det är ett JÄTTE roligt pass, jag har tiden,
Nackdelar, vet inte om jag skulle behöva en vilodag (har t
OKej jag vet att det inte är morgn längre, och jag har varit uppe sedan länge, men skulle behöva lite råd,
skall jag träna idag elelr inte?
Fördelar, det är ett JÄTTE roligt pass, jag har tiden,
Nackdelar, vet inte om jag skulle behöva en vilodag (har t
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 14:33Är passet tungt eller bara tröttande?
Är passet tungt eller bara tröttande?