Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 14:34cirkelträning, så det beror väl vad man gör det till, ganska tungt, men inte super tungt
cirkelträning, så det beror väl vad man gör det till, ganska tungt, men inte super tungt
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 14:36Om du ser lite längre fram, har du fler roliga pass i morgon och på söndag eller är du beredd att vila hela helgen?
Om du ser lite längre fram, har du fler roliga pass i morgon och på söndag eller är du beredd att vila hela helgen?
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 14:39nej i morogn skall jag köra benpass med min klasskompis (som e biff:-)) sen vill jag springa i helgen också....
nej i morogn skall jag köra benpass med min klasskompis (som e biff:-)) sen vill jag springa i helgen också....
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 14:39Är du riktigt trött i kroppen så ät o fyll på med en vilo dag.
Vill du bara röra dej så kör ett lättare pass.
Som du ser så finns det både ok det är bara du som kan avgöra det hela
Det lutar nog åt att du ska vila.
Är du riktigt trött i kroppen så ät o fyll på med en vilo dag.
Vill du bara röra dej så kör ett lättare pass.
Som du ser så finns det både ok det är bara du som kan avgöra det hela
Det lutar nog åt att du ska vila.
Quote from Fredric Lagerström on 24 September 2010, 14:40Jag tränade på lunchen så jag har inte det problemet själv idag men jag tycker du ska träna. 13dgr i rad kan betyda otur. Jag hade kört en en 14e dag för att inte utmana ödet.
Jag tränade på lunchen så jag har inte det problemet själv idag men jag tycker du ska träna. 13dgr i rad kan betyda otur. Jag hade kört en en 14e dag för att inte utmana ödet.
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 14:41Hahha Aadu, vadå otur, som att jag skulle kunna träna igen elelr att jag kommer bli tjock eller???
Hahha Aadu, vadå otur, som att jag skulle kunna träna igen elelr att jag kommer bli tjock eller???
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 14:41Jag skulle vila, men det är ju jag...
Jag skulle vila, men det är ju jag...
Quote from Fredric Lagerström on 24 September 2010, 14:44Ja, poff säger det kanske så blir du tjock! 😉
Em alltså.
Ja, poff säger det kanske så blir du tjock! 😉
Em alltså.
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 14:54Aadu: *missförstår på kvinnors vis* Tycker du att jag är tjock!?! (att du kanske har rätt hör inte hit ;)) Jag är sjuk FAKTISKT annars skulle jag också träna! Så deeeeet så! 🙁
Aadu: *missförstår på kvinnors vis* Tycker du att jag är tjock!?! (att du kanske har rätt hör inte hit ;)) Jag är sjuk FAKTISKT annars skulle jag också träna! Så deeeeet så! 🙁
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 14:58Emelie: VILA!!! Man måste våga VILA... Om du inte vilar nu kanske du blir sjuk eller skadad och inte kommer kunna träna på flera veckor...
Emelie: VILA!!! Man måste våga VILA... Om du inte vilar nu kanske du blir sjuk eller skadad och inte kommer kunna träna på flera veckor...