Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 15:06Linda: Givetvis kan det bara bli bättre! Senast måndag kommer du att vakna upp vara fit for fight igen, det är jag helt hundra på!! (t+)
Linda: Givetvis kan det bara bli bättre! Senast måndag kommer du att vakna upp vara fit for fight igen, det är jag helt hundra på!! (t+)
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 15:12okej okej, jag vilar väl då... ska nog sova middag, ta en kaffe, fixa plugget och sedan på räkkväll hos en kompis... japp så får det bli 🙂
tack alla goingar för råd o tankar, glad att ni alltid finns:D
okej okej, jag vilar väl då... ska nog sova middag, ta en kaffe, fixa plugget och sedan på räkkväll hos en kompis... japp så får det bli 🙂
tack alla goingar för råd o tankar, glad att ni alltid finns:D
Quote from Fredric Lagerström on 24 September 2010, 20:13Tjena tjockis 😉
Tjena tjockis 😉
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 20:20Aadu: Vem pratar du med?? *verkar heeeelt oförstående*
Aadu: Vem pratar du med?? *verkar heeeelt oförstående*
Quote from Fredric Lagerström on 24 September 2010, 20:26Dej såklart.
Eeeh nu springer jag ut i köket.
Dej såklart.
Eeeh nu springer jag ut i köket.
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 20:30Aadu: En fråga till bara: Vill du verkligen gömma dig i köket där det finns stekpannor, kavlar och knivar?! BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/interest.gif
Aadu: En fråga till bara: Vill du verkligen gömma dig i köket där det finns stekpannor, kavlar och knivar?! BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/interest.gif
Quote from Fredric Lagerström on 24 September 2010, 20:37Jag håller på med ett storkok där. Kött som hade blivit dåligt annars.
Nu får jag gå dit igen. Men jag har min dotters lilla laptopp där.
Jag håller på med ett storkok där. Kött som hade blivit dåligt annars.
Nu får jag gå dit igen. Men jag har min dotters lilla laptopp där.
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 05:40God morgon!
(skriver nog aldrig på denna tråd annars men idag så är jag först!)
Snart kommer bilen som ska mot Lidingö.
God morgon!
(skriver nog aldrig på denna tråd annars men idag så är jag först!)
Snart kommer bilen som ska mot Lidingö.
Quote from Fredric Lagerström on 25 September 2010, 08:38God morgon!
Och jag har försovit mej idag. Fattar inte varför mobilen inte ringde eller om jag stängde av den i sömnen.
Över Göteborg ligger ett kompakt grått täcke. Det är dunkelt. Solen har inte en chans.
God morgon!
Och jag har försovit mej idag. Fattar inte varför mobilen inte ringde eller om jag stängde av den i sömnen.
Över Göteborg ligger ett kompakt grått täcke. Det är dunkelt. Solen har inte en chans.
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 09:41God förmiddag! (off topic?)
I Sthlm är det bättre väder än väntat, regnet kanske håller sig borta till LL är avklarat..??
Efter en långfrukost och tidningsläsande kan jag nog inte skjuta upp dagens sysslor längre... (#) Idag står fortsatt hemmafixande sam
God förmiddag! (off topic?)
I Sthlm är det bättre väder än väntat, regnet kanske håller sig borta till LL är avklarat..??
Efter en långfrukost och tidningsläsande kan jag nog inte skjuta upp dagens sysslor längre... (#) Idag står fortsatt hemmafixande sam