Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 09:00Påtår tackar man aldrig nej till 🙂
Påtår tackar man aldrig nej till 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 23 September 2010, 09:02Jag cyklade Gbg Sth 1990. Med tält och allt. Tog 6 övernattningar på mej. Trianga, tält och en massa annat. Velade flera dagar i skogarna
i södra mälardalen. Hamnade i åskstormar och tog in i en lada en natt men fick fly ut pga råttor som sprang över sov
Jag cyklade Gbg Sth 1990. Med tält och allt. Tog 6 övernattningar på mej. Trianga, tält och en massa annat. Velade flera dagar i skogarna
i södra mälardalen. Hamnade i åskstormar och tog in i en lada en natt men fick fly ut pga råttor som sprang över sov
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 10:23Snuskis >> Ta tåget !!!!
Snuskis >> Ta tåget !!!!
Quote from ellen olsson on 23 September 2010, 10:28Micke: Cykel går nog fortare... 😉
Micke: Cykel går nog fortare... 😉
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 11:11God morgon... eller förmiddag. *hostar*
Micke: Hemskt ledsen men du ville nog inte att jag skulle göra ditt kaffe idag ändå...*host snörvel*
*tar min kopp och datorn och kryper till soffan för att tycka synd om mig själv*
God morgon... eller förmiddag. *hostar*
Micke: Hemskt ledsen men du ville nog inte att jag skulle göra ditt kaffe idag ändå...*host snörvel*
*tar min kopp och datorn och kryper till soffan för att tycka synd om mig själv*
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 17:28Stackars Linda,
hoppas du kryar på dig och blir frisk snart
🙂
Stackars Linda,
hoppas du kryar på dig och blir frisk snart
🙂
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 06:56God morgon! Nu drar jag på kick-off 🙂 Så håller vi tummarna för att Måtta är med mig ikväll.. (#)
God morgon! Nu drar jag på kick-off 🙂 Så håller vi tummarna för att Måtta är med mig ikväll.. (#)
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 07:15God morgon, Ha det kul Katarina.
Själv så ser jag fram emot en dag som innehåller först en föreläsning och sen lite bubblande på Sätra Brunn, ska försöka boka in en tid för massage oxå. Men klockan ringde alldeles för tidigt...
God morgon, Ha det kul Katarina.
Själv så ser jag fram emot en dag som innehåller först en föreläsning och sen lite bubblande på Sätra Brunn, ska försöka boka in en tid för massage oxå. Men klockan ringde alldeles för tidigt...
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 07:15God morgon(H)
Dagar som denna är man rätt glad att man inte jobbar som snickare...
Det regnar här i Falun...
God morgon(H)
Dagar som denna är man rätt glad att man inte jobbar som snickare...
Det regnar här i Falun...
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 07:43de pratade om sol på radion..
här är det sovmorgon, men jag är trött, drömde att jag var försenad till Lidingö.. men det är ju bara fredag idag 😉
och sen så brukar det bli långa telefonsamtal vissa kvällar 😉
de pratade om sol på radion..
här är det sovmorgon, men jag är trött, drömde att jag var försenad till Lidingö.. men det är ju bara fredag idag 😉
och sen så brukar det bli långa telefonsamtal vissa kvällar 😉