Quote from ellen olsson on 21 September 2010, 09:46Gomorron!
Jag skyller min onda hals på min kollega Johan den här gången.
Idag känns det något bättre fast det kan förstås vara inbillning...
Gomorron!
Jag skyller min onda hals på min kollega Johan den här gången.
Idag känns det något bättre fast det kan förstås vara inbillning...
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 09:52Godmorgon alla singalong-singlar!
Krya på er ni stackare som är hemma sjuka!
Godmorgon alla singalong-singlar!
Krya på er ni stackare som är hemma sjuka!
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 09:58Fredrik, du får oxå en dos av min magiska medicin. Krya på dig!
Fredrik, du får oxå en dos av min magiska medicin. Krya på dig!
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 13:52Micke!! Du är bäst!! (t+) (L) (H)
Micke!! Du är bäst!! (t+) (L) (H)
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 15:09Nina har också vaknat hur var baden???
Nina har också vaknat hur var baden???
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 18:11God morgon i efterhand alla. Jag var uppe tidigare än vanligt imorse och har inte fb (varken här eller andra fb) alls på jobbet idag. Så jag känner mig lite duktig.
Ville bara säga det...
God morgon i efterhand alla. Jag var uppe tidigare än vanligt imorse och har inte fb (varken här eller andra fb) alls på jobbet idag. Så jag känner mig lite duktig.
Ville bara säga det...
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 18:40Johan: Dutti du... BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-happy110.gif
Johan: Dutti du... BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-happy110.gif
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 18:42Ja, jag måste ju lyckas någon gång med att vara duktig.
Vilket borde antyda att jag NÅN gång lyckas med kärleken också. Statistiken borde vara på min sida vid det här laget alltså. Hoppet har tyvärr gått in i väggen och tagit permanent timeout känns det
Ja, jag måste ju lyckas någon gång med att vara duktig.
Vilket borde antyda att jag NÅN gång lyckas med kärleken också. Statistiken borde vara på min sida vid det här laget alltså. Hoppet har tyvärr gått in i väggen och tagit permanent timeout känns det
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 18:45Johan: Nu ska jag säga till dig som en lätt lönnfet, skallig lite äldre man sa till mig en gång:
Din så kallade "otur i kärlek" beror enbart på att du har för snäva kriterieramar. (t+)
Johan: Nu ska jag säga till dig som en lätt lönnfet, skallig lite äldre man sa till mig en gång:
Din så kallade "otur i kärlek" beror enbart på att du har för snäva kriterieramar. (t+)
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 18:46Otur eller ej, bra går det iaf inte.
Otur eller ej, bra går det iaf inte.