Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon alla! Ska strax dra iväg till simhallen. Sedan är det dags att rösta. Måste inhandla en innebandyklubba idag och några snygga shorts, för det är ju viktigt att se "rätt" ut på planen - kan ju inte ställa mig där i löpartights heller. Någon som

God morgon!
Har inte gått upp än utan ligger sängen och funderar på om jag ska vända mig om och somna om;)

God morgon!
Har inte gått upp än utan ligger sängen och funderar på om jag ska vända mig om och somna om;)

Gomorron! Först så blir det frukost och sedan blir det röstning. Jag hoppar nog över Vevpartiet den här gången också...
Katarina: Löpartights går väl utmärkt att spela i?
Vad gäller skor så finns det mer lämpliga skor men de som är hallansvariga är nog nö

Godmorgon alla.

Nina den utsikten är få förunnat myys 🙂

God morgon alla !

För min del är och förblir det nog mest soffan idag. Multisport i över 5 timmar igår och sen kräftskiva på kvällen har tagit ut sin rätt...

Helen: Riktigt kul och spännande tävlingskoncept, jag hade varit med direkt.

Nina: Fantastisk

Johan: Vi kommer att ta till oss av Helens idéer till nästa års tävling så nu vet du vad som väntar. 😉

Cooolt !
Ett problemlösnings-moment i slutet av tävlingen när hjärnan inte jobbar på full kapacitet vore ju spännande 😉

Micke jag har saknat väder raporter för storlien o blåhammaren hela helgen... Tur att du hade fel igen med rapportn för torsdagen vid Storulvån =) Tack! Vi hade sol! 😀

jag är ju oxå på.. 😉