Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 09:23God morgon! Skönt att få sova ut lite. Gillar det här med helgdagar och långledighet. Har tagit en squish day (som en kollega uttyckte det) imorgon 🙂
Idag blir det löpträning i Slottskogen, ev ett pass body combat i em om det inte istället blir en tur p
God morgon! Skönt att få sova ut lite. Gillar det här med helgdagar och långledighet. Har tagit en squish day (som en kollega uttyckte det) imorgon 🙂
Idag blir det löpträning i Slottskogen, ev ett pass body combat i em om det inte istället blir en tur p
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 09:29godmorgon. Var är mitt kaffe? 😉
godmorgon. Var är mitt kaffe? 😉
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 09:44Antar att kaffet inte är i koppen där det borde va? Själv äter jag en macka medrökt rådjurslår. Fullt med bra proteiner inför förmiddagens pass på gymet, när de väl öppnar... Sen ut till hundklubben för agilityträning, sedan tillbaks till gymet för kvälle
Antar att kaffet inte är i koppen där det borde va? Själv äter jag en macka medrökt rådjurslår. Fullt med bra proteiner inför förmiddagens pass på gymet, när de väl öppnar... Sen ut till hundklubben för agilityträning, sedan tillbaks till gymet för kvälle
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 09:46Nu har jag nåt som liknar kaffe i min kopp. Fick ju fixa det själv eftersom ingen erbjöd sig... 😉
Anders: rökt rådjurslår? Låter ganska gott... Jag tror du kommer att få skitkul på body combat passet! 🙂 Ha en härlig dag.
Nu har jag nåt som liknar kaffe i min kopp. Fick ju fixa det själv eftersom ingen erbjöd sig... 😉
Anders: rökt rådjurslår? Låter ganska gott... Jag tror du kommer att få skitkul på body combat passet! 🙂 Ha en härlig dag.
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 09:58God morgon på er!! (H)
Kaffet avklarat och skall bara snart ut och cykla i delsjöterrängen. (hv)
Har ingen aning om än vad jag tänker hitta på ikväll.Ha en underbar dag allihop, vad ni nu väljer att göra av den.
God morgon på er!! (H)
Kaffet avklarat och skall bara snart ut och cykla i delsjöterrängen. (hv)
Har ingen aning om än vad jag tänker hitta på ikväll.
Ha en underbar dag allihop, vad ni nu väljer att göra av den.
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 10:02Satt just o fundra på vad jag skulle hitta på i helgen, den är ju så lååång. Och har man inget inplanerat så blir det lätt långtråkigt, speciellt om det ska regna med.
Men nu verkar läget vända...vänner ringer o vill hitta på ngt innan vädret blir sämre.
Satt just o fundra på vad jag skulle hitta på i helgen, den är ju så lååång. Och har man inget inplanerat så blir det lätt långtråkigt, speciellt om det ska regna med.
Men nu verkar läget vända...vänner ringer o vill hitta på ngt innan vädret blir sämre.
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 10:04Vilken underbar morgon här i Blekinge,vindstilla hav,solsken,fågelkvitter,doft av syren,ja det blev en skön powerwalkrunda.Nu är det havregröt som gäller.:D
Vilken underbar morgon här i Blekinge,vindstilla hav,solsken,fågelkvitter,doft av syren,ja det blev en skön powerwalkrunda.Nu är det havregröt som gäller.:D
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 17:05Jag har haft en helt underbar dag i GBG med två kära vänner, lång frukost(brunch) shoping-skulle inte ha något blev något ändå... typiskt... blev dock ingen paj 🙁 nu är jag hos päronen och grillen kommer tändas inom kort:-) mmm mmm
Jag har haft en helt underbar dag i GBG med två kära vänner, lång frukost(brunch) shoping-skulle inte ha något blev något ändå... typiskt... blev dock ingen paj 🙁 nu är jag hos päronen och grillen kommer tändas inom kort:-) mmm mmm
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 09:19Gomorron, dax för promenad nr 2 idag, med den lånade hunden Tina 1år. Hunden har visst lite andra morronvanor än jag o tyckte det var dax att gå upp kl 5, för en kort promenad...självklart med tillhörande regnskur (hundväder).
Blir nu en tur till slottsk
Gomorron, dax för promenad nr 2 idag, med den lånade hunden Tina 1år. Hunden har visst lite andra morronvanor än jag o tyckte det var dax att gå upp kl 5, för en kort promenad...självklart med tillhörande regnskur (hundväder).
Blir nu en tur till slottsk
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 09:31God Morgon!
Enligt min text-TV ska det vara växlande molnighet idag, borde man inte se lite sol då??
God Morgon!
Enligt min text-TV ska det vara växlande molnighet idag, borde man inte se lite sol då??